مطالب مرتبط:
بانوان کمدین به جمع رقبای جوکر می پیوندند
خلاقیت خنده دار مادر ایرانی در استفاده ناجور از بخاری حماسه ساز شد/ عکس
شوخی های دوپهلوی جنسی در «جوکر» احسان علیخانی!
عشق بادیگارد داشتن نفس بازغی را سوژه خنده کرد
خنده های از ته دل کیم جونگ اون در کنار پوتین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1403 ساعت 10:402024-06-22ورزشي

فصل دوم جوکر؛ خنده دار اما 16+


فصل دوم «جوکر» تا قسمت سوم با اقبال مواجه شده و در عین حال انتقادهای جدی نسبت به شوخی های جنسی آن شکل گرفته است؛ برنامه ای که کودکان و نوجوانان نیز جزو مخاطبانش هستند!‍ - فصل دوم جوکر تا قسمت سوم با اقبال مواجه شده و در عین حال انتقادهای جدی نسبت به شوخی های جنسی آن شکل گرفته است؛ برنامه ای که کودکان و نوجوانان نیز جزو مخاطبانش هستند!‍ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فصل دوم برنامه رئالیتی شو جوکر به قسمت سوم رسیده است و مخاطبانی که از اولین قسمت روی نقاط ضعف و قوت آن تمرکز کرده بودند، حالا به صورت واضح چند دسته شده اند.

بخشی از تماشاگران این برنامه، در قسمت اول نسبت به حضور بیش از اندازه احسان علیخانی (به عنوان میزبان) جلوی دوربین انتقاد داشتند.

گویا علیخانی نیز بازخوردها را دریافت کرد و به ویژه در قسمت سوم میزان حضور او جلوی دوربین کاهش قابل توجهی پیدا کرد و این انتقادها نیز تقریبا از بین رفتند.

البته باید اشاره کرد که برخی مانند سیاوش صفاریان پور که برنامه ساز باسابقه ای محسوب می شود، در همان قسمت اول هم این انتقاد را وارد نمی دانست و در شبکه ایکس نوشته بود: بر اساس سلیقه شخصی و کمی تجربه، کارش خوبه و به دلیل مقایسه با سیامک انصاری حتما مخالفت های طبیعی در تغییر ستاره وجود دارد.


برچسب ها: کودکان و نوجوانان - برنامه - انتقاد - جوکر - نوجوانان - علیخانی - احسان علیخانی
آخرین اخبار سرویس:

فصل دوم جوکر؛ خنده دار اما 16+

فصل دوم جوکر؛ خنده دار اما 16+