مطالب مرتبط:
حسین راغفر : ترکیه سالی دوبار دستمزدها را با نرخ تورم همسان می کند/ در ایران تولیدکنندگان و عرضه کنندگان از افزایش تورم نفع می برند
3 زائر از عربستان به ایران بازگردانده شدند
3 زائر بیمار در اولین پرواز حجاج به ایران بازگردانده شدند
رییس جمهور ایران اسلامی باید مأموریت تمدنی را درک کند |
سید بندی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی؛ ایران در انتظار گروه مرگ!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1403 ساعت 09:352024-06-22سياسي

عرضه توانمندی های فناورانه کشاورزی و غذای ایران در کنیا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پاویون شرکت های دانش بنیان در نهمین دوره نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته کنیا از تاریخ 23 تا 27 خرداد ماه 1403 توسط خانه نوآوری و فناوری ایران در کنیا (iHiT) و با حمایت معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان در شهر .

- با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در نهمین دوره نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته کنیا، بیش از 16 شرکت دانش بنیان و فناور ایران توانمندی هایشان را عرضه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پاویون شرکت های دانش بنیان در نهمین دوره نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته کنیا از تاریخ 23 تا 27 خرداد ماه 1403 توسط خانه نوآوری و فناوری ایران در کنیا (iHiT) و با حمایت معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان در شهر نایروبی پایتخت کشور کنیا برگزار شد.

در این پاویون 16 شرکت دانش بنیان ایرانی در حوزه های مختلف کشاورزی، از جمله پهباد کشاورزی، تکنولوژی پایش ماهواره ای، بذر های هیبریدی، کود های ارگانیک، تکنولوژی جنین گاوی، صنایع غذایی و بسته بندی در نهمین دوره نمایشگاه کشاورزی کنیا (Afritech Africa) به معرفی محصولات و توانمندی های خود پرداختند.


برچسب ها: دانش بنیان - پاویون شرکت های دانش بنیان - اقتصاد دانش بنیان - نمایشگاه کشاورزی - دانش - بنیان - شرکت های دانش بنیان
آخرین اخبار سرویس:

عرضه توانمندی های فناورانه کشاورزی و غذای ایران در کنیا

عرضه توانمندی های فناورانه کشاورزی و غذای ایران در کنیا