مطالب مرتبط:
روایت رسانه های جهان از تحول مهم ریلی در دولت شهید رییسی
روایت رسانه های جهان از تحول مهم ریلی در دولت شهید رییسی
سوال پزشکیان از جلیلی: من که برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین ارائه نداده ام اما شما بگویید آیا بنزین پس از اجرای طرح «وان» در دولت شما کمتر از 60 هزار تومان است؟
تکیه دولت شهید رییسی به خدا بود، نه کدخدا
پزشکیان: نقدینگی کشور در دولت شهید رییسی بالا رفته است؛ پول چاپ کرده ایم؛ چرا؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 تیر 1403 ساعت 08:102024-07-02سياسي

تحول در اجرای طرح های راهداری گلستان به همت دولت شهید رییسی


استاندار گلستان با اشاره به جهش بزرگ اجرای طرح های راهداری گلستان در دولت شهید رییسی از اختصاص اعتبارات ویژه برای این بخش خبر داد.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به جهش بزرگ اجرای طرح های راهداری گلستان در دولت شهید رییسی از اختصاص اعتبارات ویژه برای این بخش خبر داد.

علی محمد زنگانه شامگاه دوشنبه در دیدار با داریوش امانی رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور اظهار کرد: در دولت شهید آیت الله رییسی جهش بزرگی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان صورت گرفته و بیش از 9 هزار میلیارد تومان طرح در این حوزه افتتاح شده که 3200 میلیارد تومان آن در سفر دوم شهید جمهور به استان بود.

وی افزود: از 95 نقطه حادثه خیز استان 56 مورد ایمن شد و تقاضای صدور دستور برای اجرای 6 دور برگردان ایمن با اعتبار 180 میلیارد تومان را داریم.

استاندار گلستان یادآور شد: پایانه مرزی اینچه برون برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و تقاضا داریم طرح جامع پایانه مرزی اینچه برون در شورای ساماندهی مبادی ورودی و خروجی کشور ظرف مدت 3 ماه پس از ابلاغ مصوبه، هر چه سریعتر اجرایی شود.

او گفت: انجام توافقات لازم در خصوص جاده ترکمن باشی به اینچه برون به طول 250 کیلومتر با پیمانکار ایرانی در دستور کار قرار گرفته تا ادامه کریدور شمال به جنوب از شرق دریای خزر از ط


برچسب ها: استاندار گلستان - گلستان - راهداری گلستان - میلیارد تومان - راهداری - استان - استاندار
آخرین اخبار سرویس:

تحول در اجرای طرح های راهداری گلستان به همت دولت شهید رییسی

تحول در اجرای طرح های راهداری گلستان به همت دولت شهید رییسی