مطالب مرتبط:
هشدار مهم روحانی: با سر کار آمدن یک دولت تندرو، ایران به ورطه جنگ، تحریم و فلاکت می افتد؛ آن وقت همه ضرر می کنیم؛ چه رأی داده باشیم چه رأی نداده باشیم/ یکی از نامزد ها قطع رابطه با جهان را فرصت می داند؛ هنرش هم دیوار کشی و حصار کشیدن دور ایران است
روحانی هشدار داد: با روی کار آمدن دولت تندرو، ایران به ورطه جنگ، تحریم و فلاکت می افتد
اعتراف سعید جلیلی درباره شروع به کار دولت روحانی با 800 تحریم علیه ایران
حسن روحانی: با سر کار آمدن یک دولت تندرو، ایران به ورطه جنگ، تحریم و فلاکت می افتد
غیر ممکن بودن دلارزدایی از اقتصاد ایران/ طیب نیا شرایط اقتصادی دولت خاتمی را رقم می زند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 تیر 1403 ساعت 09:252024-07-02سياسي

نقش دولت های خاتمی و روحانی در فساد کرسنت و محکومیت ایران


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در حالی که نوع فساد های نفتی (کرسنت، استات اویل، توتال) در دولت های خاتمی و روحانی اتفاق افتاده، روزنامه سازندگی در مطلبی با عنوان «جلیلی و رفقایش چگونه مانع اجرای قرارداد های نفتی شدند؟» نوشت: - ارگان مطبوعاتی حزب کارگزاران، فساد بزرگ قرارداد کرسنت را که در دولت خاتمی اتفاق افتاد و در دولت روحانی به جریمه و محکومیت 18 میلیارد دلاری انجامید، به سعید جلیلی چسباند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در حالی که نوع فساد های نفتی (کرسنت، استات اویل، توتال) در دولت های خاتمی و روحانی اتفاق افتاده، روزنامه سازندگی در مطلبی با عنوان جلیلی و رفقایش چگونه مانع اجرای قرارداد های نفتی شدند؟ نوشت: پرونده کرسنت از آن پرونده های جنجالی است که نه به نتیجه می رسد و نه بسته می شود، اما به اقتضای شرایط گاهی در افکار عمومی مطرح اش می کنند و دوباره به محاق تعلیق می رود.

پرونده قدیمی کرسنت به بیش از 20 سال پیش بر می گردد که بر اساس آن بین شرکت ملی نفت ایران و یک شرکت اماراتی قرارداد فروش گاز امضا شد، اما به دلیل بروز اختلاف های جدی در ایران به مرحله اجرا نرسید و متوقف شد.

سازندگی در ادامه پا را فراتر گذاشته و با دفاع در قرارداد های ننگین و وطن فروشانه در دوره قاجار و پهلوی که مورد اعتراضات گسترده مردم


برچسب ها: روزنامه سازندگی - کرسنت - روحانی - قرارداد - خاتمی - دولت - نفتی
آخرین اخبار سرویس:

نقش دولت های خاتمی و روحانی در فساد کرسنت و محکومیت ایران

نقش دولت های خاتمی و روحانی در فساد کرسنت و محکومیت ایران