مطالب مرتبط:
سلسله نشست های «سینما رو به آینده» برگزار می شود
سلسله نشست های «سینما رو به آینده» برگزار می شود/ واکاوی ایده های تازه برای مدیریت سینما
مردم برای فرزندان نسل آینده در انتخابات شرکت کنند
حساسیت دلار به انتخاب رییس جمهور آینده بالا رفت/ دولت بعدی نباید با حراج سکه به بازار جهت دهد/ مردم وعده طلایی زاکانی را شوخی می دانند
حماس: آینده نوار غزه بعد از شکست تجاوزات اسراییل روشن می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 تیر 1403 ساعت 14:252024-06-26فرهنگي

سلسله نشست های «سینما رو به آینده» برگزار می شود


در ادامه سلسله نشست های بازخوانی مدیریت سینمای ایران پس از انقلاب، نشست ویژه «سینما رو به آینده» به میزبانی امیر قادری طی چهار شب برگزار می شود.

- در ادامه سلسله نشست های بازخوانی مدیریت سینمای ایران پس از انقلاب، نشست ویژه سینما رو به آینده به میزبانی امیر قادری طی چهار شب برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه برگزاری سلسله نشست های بازخوانی مدیریت سینمای ایران پس از انقلاب که به همت سازمان سینمایی سوره برگزار شد، این سازمان بنا دارد در ادامه این مسیر، نشست ویژه سینما رو به آینده را به میزبانی امیر قادری طی چهار شب برگزار کند.

بدین ترتیب همزمان با روی کار آمدن دولت جدید و تغییرات احتمالی سیاست های سینمایی، سلسله نشست های سینما رو به آینده از 10 تا 13 تیرماه راس ساعت 17 تا 19:30 در پردیس سینمایی آزادی برگزار می شود و قصد دارد با حضور سینماگران شاخص و اصحاب هنر و رسانه به واکاوی راهکارها و ایده های تازه برای مدیریت سینما در آینده بپردازد.

در این نشست ها چهره هایی چون: کمال تبریزی، ابوالحسن داوودی، فرزاد موتمن، سیدضیا هاشمی، منوچهر شاهسواری، بهروز افخمی، محمدحسین فرحبخش، محمدرضا عباسیان، هادی مقدم دوست، روح الله سهرابی، سیدمحمد حسینی، مهدی سجاده چی، حبیب ایل بیگی، سجاد نوروزی، امیررضا مافی، بابک خواجه پاشا، سعید رجبی ف


برچسب ها: سینما - برگزار - سینمای ایران - نشست - امیر قادری - سلسله - آینده
آخرین اخبار سرویس:

سلسله نشست های «سینما رو به آینده» برگزار می شود

سلسله نشست های «سینما رو به آینده» برگزار می شود