مطالب مرتبط:
خبر مهم برای دارندگان سهام عدالت | واریزی غرامت 30میلیونی برای این سهامداران | به جای فروش سهام عدالت وام 100 میلیونی بگیرید
شروع دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری با عنوان «خدمت عدالت محور دولت»
کارکنان دستگاه قضایی برای اجرای عدالت تلاش می کنند
قوه قضاییه؛ اصلی ترین مروج عدالت و کرامت انسانی
واریز سومین مرحله سود سهام عدالت براساس حروف الفبا از امروز | ارسال پیامک واریزی سود از امروز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 تیر 1403 ساعت 11:302024-06-26سياسي

احقاق حق مظلوم تنها در بستر عدالت میسر می شود


نماینده ولی فقیه با بیان اینکه رسیدن به کمال و تعالی و احقاق حق مظلوم تنها در بستر عدالت میسر می شود خطاب به کارکنان قضایی استان گفت: شما به عنوان مجریان این حق ذاتی انسان ها باید تمام تلاش خود را برای تحقق به کار گیرید و در قضاوت هایتان رعایت انصاف و عدالت را داشته باشید.

- ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه با بیان اینکه رسیدن به کمال و تعالی و احقاق حق مظلوم تنها در بستر عدالت میسر می شود خطاب به کارکنان قضایی استان گفت: شما به عنوان مجریان این حق ذاتی انسان ها باید تمام تلاش خود را برای تحقق به کار گیرید و در قضاوت هایتان رعایت انصاف و عدالت را داشته باشید.

آیت الله عبادی، امروز چهارشنبه ششم تیر در دیدار جمعی از کارکنان دادگستری استان که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، گفت: عید غدیر خم بیانگر مهمترین خصلت امیرالمومنین علی (ع) است که امروز جامعه بشری تشنه آن است.

عبداللهی رییس کل دادگستری استان هم در این نشست گفت: رسیدگی به 225 هزار پرونده به صورت الکترونیک، برگزاری 58 هزار دادگاه آنلاین، اجرای 10 طرح جهادی قضایی در مناطق محروم استان و کاهش 35 درصدی مراجعات حضوری و فیزیکی به دستگاه قضایی بخشی از خدماتی است که به مردم ارائه شده است.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه - عدالت - کارکنان - قضایی - مظلوم - استان - انسان ها
آخرین اخبار سرویس:

احقاق حق مظلوم تنها در بستر عدالت میسر می شود

احقاق حق مظلوم تنها در بستر عدالت میسر می شود