مطالب مرتبط:
تلاش برای تدوین طرح جامع امداد هوایی کلانشهر تهران
تلاش برای تدوین طرح جامع امداد هوایی کلانشهر تهران
برنامه ریزی برای تدوین طرح جامع امداد هوایی کلانشهر تهران
زلنسکی از تدوین «طرح جامع صلح» خبر داد
«طرح جامع» زلنسکی برای پایان جنگ
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 تیر 1403 ساعت 20:052024-06-29اقتصادي

طرح جامع امداد هوایی پایتخت تدوین می شود


معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از پیگیری برای تدوین طرح جامع امداد هوایی کلانشهر تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صمیم مرادی روزبهانی با اشاره به برگزاری جلسه کارگروه مراقبت پروازی و بیس پروازی که ذیل کمیته تخصصی امداد هوایی کلانشهر تهران برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این جلسه افزایش هماهنگی سازمانی به منظور استفاده از ظرفیت های پروازی در زمان بحران و بحث و بررسی درخصوص تدوین طرح جامع امداد هوایی بود.

وی ادامه داد: با توجه به بافت شهر تهران از لحاظ ساختار شهرسازی، تراکم جمعیت، وسعت و مشکلات مرتبط با عبور و مرور و با توجه به حجم نیازهای حیاتی و اولویت دار در ساعات اولیه پس از وقوع یک زلزله فاجعه بار، بهره گیری گسترده از امکانات هوایی، مستلزم برنامه ریزی دقیق برای سازماندهی امکانات و توزیع متناسب آن در گستره شهر تهران خواهد بود.

در این راستا، طرح جامع امداد هوایی کلانشهر تهران با همکاری دستگاه های دارای ظرفیت پروازی و مرتبط با موضوع امداد هوایی، در دست تدوین است.

روزبهانی گفت: به منظور ایجاد یک زبان مشترک و فرآیند استاندارد برای سازماندهی و بکارگیری ظرفیت های پروازی کلیه دستگاه های متولی در زمان بحران و همچنین هماهنگی بین سازمان های امدادی و انتظامی با تشکیلات هوانوردی کشور در مأموری


برچسب ها: شهر تهران - امداد هوایی - تهران - هوایی - کلانشهر تهران - امداد - برگزار
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع امداد هوایی پایتخت تدوین می شود

طرح جامع امداد هوایی پایتخت تدوین می شود