مطالب مرتبط:
فیلم | همه امکانات برای برگزاری یک انتخابات باشکوه در سیستان و بلوچستان فراهم است
کمیسیون بورس آمریکا: روند تصویب ETF اتریوم به کندی پیش می رود
قطار توسعه نباید در سیستان و بلوچستان متوقف شود
برق 9 اداره پرمصرف سیستان و بلوچستان قطع شد
برق 9 اداره پرمصرف سیستان و بلوچستان قطع شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 تیر 1403 ساعت 11:002024-06-27سياسي

تصویب 284 مصوبه، برآیند جلسات کمیسیون ماده پنج در استان سیستان و بلوچستان


معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از تصویب 284 مصوبه به همت دولت سیزدهم در قالب 51 جلسه کمیسیون ماده پنج در استان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از تصویب 284 مصوبه به همت دولت سیزدهم در قالب 51 جلسه کمیسیون ماده پنج در استان خبر داد.

سید مهدی میری در گفت وگو با ایسنا- با بیان اینکه این اداره کل در حوزه شهرسازی و معماری، راهبری و نظارت بر کلیه امور مربوط به این بخش در استان را بر عهده دارد، گفت: راهبری و نظارت بر اجرای ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری مصوبات شورایعالی شهرسازی و معماری ایران، راهبری و نظارت بر تهیه و اجرای طرح های توسعه و عمران و راهبری دبیرخانه های کمیسیون های تخصصی مسکن و شهرسازی و کمیسیون ماده پنج در استان از جمله این موارد است.

وی ادامه داد: کمیسیون ماده 5 کمیسیونی است که بر اساس قانون تاسیس شورایعالی شهرسازی و معماری ایران به بررسی و تصویب مسائل مربوط به طرح های تفصیلی شهری و تغییرات آن ها در هر منطقه می پردازد.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: در این راستا همواره تلاش شده است طرح ها در کمیسیون ماده پنج به نحوی تصویب شود که علاوه بر کمک به توسعه شهری و ساخت و سا


برچسب ها: استان سیستان و بلوچستان - سیستان و بلوچستان - شهرسازی - کمیسیون ماده - اداره کل راه و شهرسازی - استان - کمیسیون
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 284 مصوبه، برآیند جلسات کمیسیون ماده پنج در استان سیستان و بلوچستان

تصویب 284 مصوبه، برآیند جلسات کمیسیون ماده پنج در استان سیستان و بلوچستان