موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
تلویزیون هم خیانت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس را نشان داد!/فیلم
رفتار متفاوت دروازه بان پرسپولیس در قیاس با بیرانوند
کابوس وحشتناک برای پرسپولیس/ شوک بزرگ بعد از جدایی اوسمار و بیرانوند
توافق اولیه بیرانوند با تیم متمول لیگ برتری؛ 60/000/000/000 میلیارد در جیب ستاره پرسپولیس
تاثیر نبودن بیرانوند در پرسپولیس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1403 ساعت 21:102024-06-23ورزشي

بیرانوند در صورت باخت در پرونده پرسپولیس، 4 ماه از فوتبال محروم می شود!


در صورتی که کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ایران رای نهایی را به سود باشگاه پرسپولیس صادر کند، علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش کشورمان، - بیرانوند در صورت باخت در پرونده پرسپولیس، 4 ماه از فوتبال محروم می شود! در صورتی که کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ایران رای نهایی را به سود باشگاه پرسپولیس صادر کند، علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش کشورمان، با محرومیت حداقل 4 ماهه از حضور در میادین روبرو خواهد شد.

در صورتی که باشگاه پرسپولیس پرونده بیرانوند را به سود خود به پایان برساند این دروازه بان ملی پوش با محرومیت چند ماهه روبرو می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، بعد از فسخ یک طرفه علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس، این باشگاه از این بازیکن به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرد.

باشگاه پرسپولیس که برای احقاق حقوق خود پیگیر این شکایت است هزینه آن را هم به حساب کمیته وضعیت واریز کرده اما از آنجایی که این کمیته پرونده هایش را به صورت زمانبر بررسی می کند هنوز جلسه تشکیل نشده است.

در صورتی که کمیته وضعیت رای را به سود باشگاه پرسپولیس بدهد علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش کشورمان با محرومیت حداقل 4 ماهه روبرو خواهد شد که این مسئله برای او گران تمام می شود.


برچسب ها: باشگاه پرسپولیس - پرسپولیس - کمیته تعیین وضعیت - بیرانوند - علیرضا بیرانوند - فدراسیون فوتبال ایران - باشگاه
آخرین اخبار سرویس:

بیرانوند در صورت باخت در پرونده پرسپولیس، 4 ماه از فوتبال محروم می شود!

بیرانوند در صورت باخت در پرونده پرسپولیس، 4 ماه از فوتبال محروم می شود!