مطالب مرتبط:
کوبا به شکایت آفریقای جنوبی از رژیم صهیونیستی می پیوندد
اعلام حمایت کوبا از شکایت آفریقای جنوبی علیه اسراییل در دادگاه لاهه
هشدار شاک فریلیش به عملیات های یأس آور رژیم صهیونیستی علیه حزب الله
فیلم / راهپیمایی مردم اهواز در حمایت از غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
راهپیمایی نمازگزاران زنجانی علیه رژیم صهیونیستی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1403 ساعت 09:552024-06-22بين الملل

کوبا هم به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی پیوست


وزارت خارجه کوبا اعلام کرد این کشور بر اساس تعهد قاطع و راسخ خود در حمایت و مشارکت در تلاش های بین المللی مشروع به منظور پایان دادن به نسل کشی فلسطینی ها توسط رژیم صهیونیستی، - وزارت خارجه کوبا اعلام کرد این کشور بر اساس تعهد قاطع و راسخ خود در حمایت و مشارکت در تلاش های بین المللی مشروع به منظور پایان دادن به نسل کشی فلسطینی ها توسط رژیم صهیونیستی، تصمیم گرفته تا به شکایت آفریقای جنوبی علیه این رژیم در دیوان بین المللی دادگستری ملحق شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این وزارتخانه همچنین اعلام کرد با در نظر گرفتن مفاد ماده 63 اساسنامه دیوان بین المللی دادگستری و با رعایت دقیق تعهدات کوبا به عنوان کشور عضو کنوانسیون پیشگیری و مجازات جنایت نسل کشی، هاوانا از حق خود به عنوان کشور ثالث برای شکایت از رژیم صهیونیستی که ناقض آشکار کنوانسیون است، استفاده خواهد کرد.

به نقل از radiohc، وزارت خارجه کوبا در ادامه بیانیه خود آورده است هدف اصلی این شکایت در دیوان بین المللی دادگستری توقف اقدامات مستبدانه علیه مردم فلسطین است.

در ادامه این بیانیه همچنین عنوان شده تل آویو با مصونیت کامل، تحت حمایت و همدستی ایالات متحده، تعهدات خود را به عنوان یک قدرت اشغالگر تحت کنوانسیون چهارم ژنو نادیده می گیرد.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - دیوان بین المللی دادگستری - بین المللی - صهیونیستی - دیوان بین المللی - آفریقای جنوبی - وزارت خارجه
آخرین اخبار سرویس:

کوبا هم به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی پیوست

کوبا هم به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی پیوست