مطالب مرتبط:
حجاریان خطاب به جلیلی: چه اتفاقی رخ داده که از داعش گذر کرده و مقابله با زنان و دختران ایرانی را عمق راهبردی جدید معرفی کردید؟
خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای جمع کردن سکه در همستر حماسه ساز شد/ عکس
فرنگی کار ایرانی نماینده «کشتی آزاد» صربستان در المپیک شد
خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای جمع کردن سکه در همستر حماسه ساز شد/ عکس
حمایت مجمع اسلامی دانش آموختگان ایرانی خارج از جلیلی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 تیر 1403 ساعت 00:552024-07-01سياسي

من یک ایرانی مسلمانم


غلامعلی حدادعادل خودی را یک ایرانی مسلمان خواند و گفت: عشق به زبان فارسی را بارزترین نشان ایران دوستی می دانم و پاسداری از زبان پارسی، پاسداری از هویت ایرانی است.

- خوشحالم که در هوای پاک زبان فارسی نفس می کشم و با این زبان زنده ام.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم نکوداشت غلامعلی حدادعادل، روز دوشنبه، 11 تیرماه در تالار وحدت با حضور مجتبی خامنه ای، مصطفی محقق داماد، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمدی هاشمی، جانشین وزیر ارشاد، محمود عابدی، محمدرضا ترکی، مسعود جعفری جزی، منوچهر صدوقی سها، گلعلی بابایی، سیدسعید رضا عاملی، علی اکبر صالحی، سفیر هند و سفیر ترکیه در ایران، اعضای فرهنگستان زبان و ادب فارسی و بنیاد سعدی برگزار شد.

محمدمهدی اسماعلیی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آیین با تبریک روز مباهله، گفت: اوایل تشکیل دولت انقلابی و مردمی برای تجلیل از دانشمند فرزانه دکتر حدادعادل در جلسه ای حاضر شدم و عرض کردم وزارت فرهنگ وظیفه دارد جلسه ای در شأن مقام رفیع علمی او برگزار کند.

امروز مفتخر هستیم در تالار وحدت میزبان اهالی فضل، ادب و دانش، اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و همه بزرگانی باشیم که به پاس یک عمر تلاش و مجاهدت مرد دوست داشتنی حوزه فرهنگ و ادب و دانش ایران زمین استاد غلامعلی حدادعادل گرد هم آمدند.


برچسب ها: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزیر فرهنگ و ارشاد - غلامعلی حدادعادل - ایران - فرهنگ و ارشاد - فرهنگستان زبان و ادب فارسی
آخرین اخبار سرویس:

من یک ایرانی مسلمانم

من یک ایرانی مسلمانم