مطالب مرتبط:
آغاز آیین تجلیل از دانشجویان نمونه کشوری
آیین نامه بودجه فرهنگی دستگاه تصویب شد / تقسیم 36 هزار میلیارد در بین دستگاه ها + فیلم
تصویب آیین نامه بودجه فرهنگی دستگاه ها/ تقسیم 36 هزار میلیارد اختصاص یافت + فیلم
تصویب آیین نامه بودجه فرهنگی دستگاه ها/ 36 هزار میلیارد اختصاص یافت + فیلم
دانشجویان نمونه کشوری تجلیل شدند/ 10 درصد از دانشگاه تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 تیر 1403 ساعت 11:352024-06-30دانش

آیین نامه دانشجویان سرآمد مبنای انتخاب دانشجویان نمونه خواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم تجلیل از برترین های سی ویکمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه کشوری صبح امروز با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، - رییس سازمان امور دانشجویان گفت: از این به بعد آیین نامه دانشجویان سرآمد کشور مبنایی خواهد بود که از درون آن دانشجوی نمونه کشوری انتخاب شود امسال می خواستیم این موضوع را اعمال کنیم که به سال آینده موکول شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم تجلیل از برترین های سی ویکمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه کشوری صبح امروز با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هاشم داداش پور رییس سازمان امور دانشجویان در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

دکتر هاشم داداش پور رییس سازمان امور دانشجویان در این مراسم با اشاره به تغییر آیین نامه دانشجویان نمونه کشوری گفت: آیین نامه دانشجویان نمونه کشوری را با توجه به تحولات نسلی که در دانشگاه ها صورت می گیرد تغییر دادیم تا مطابق با نسل هایی باشد که در دانشگا ها در حال شکل گرفتن است.

وی ادامه داد: در این آیین نامه سعی شد آموزش، پژوهش، فناوری، فرهنگ و بین المللل لحاظ شود این درحالی است که در آیین نامه قبلی بیشتر موارد آموزشی ملاک بود.


برچسب ها: رییس سازمان امور دانشجویان - سازمان امور دانشجویان - دانشجویان - امور دانشجویان - دانشجوی نمونه - نمونه کشوری - رییس سازمان
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه دانشجویان سرآمد مبنای انتخاب دانشجویان نمونه خواهد بود

آیین نامه دانشجویان سرآمد مبنای انتخاب دانشجویان نمونه خواهد بود