مطالب مرتبط:
مهم/ تعویق اقساط وام قرض الحسنه شامل چه افرادی میشود؟
توصیه مهم رهبر انقلاب به نامزدها/ کسی که دلبسته آمریکا باشد همکار خوبی نیست/ کارگزاران خود را از افرادی که ذره ای با انقلاب زاویه دارند قرار ندهید+ فیلم
دعوا سر این است که برجام به اسم چه کسی تمام شود/ افرادی که از دیوار سفارت انگلیس و عربستان بالا رفتند در این دولت پست گرفتند
سروده کلامی زنجانی در خصوص انتخاب تراز ریاست جمهوری
تعویق اقساط وام قرض الحسنه شامل چه افرادی میشود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 تیر 1403 ساعت 16:352024-06-25سياسي

افرادی را انتخاب کنیم که واقعا در مسیر ولایت باشند


ما از غدیر باید درس بگیریم، در این راه باید هم خودمان را بشناسیم هم مسیر و رهروان این مسیر را بشناسیم تا از مسیر حق منحرف نشویم.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما از غدیر باید درس بگیریم، در این راه باید هم خودمان را بشناسیم هم مسیر و رهروان این مسیر را بشناسیم تا از مسیر حق منحرف نشویم.

انتخاب ما باید امتداد ولایت باشد.

سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه امروز سه شنبه پنجم تیر، با تبریک عید بزرگ غدیر با بیان اینکه فلسفه عید غدیر بخشیده شدن گناهان است، اظهار کرد: هر کسی نمی تواند ادعای سرباز ولایت را داشته باشد.

تا آن زمانی که ما در مسیر احکام خداوند هستیم، و ولایت خدا و پیامبر و ائمه (علیهم السلام ) را داریم می توانیم ولایتمدار باشیم.

عیدانه رهبر معظم انقلاب به دریادلان حاضر در جزایز نازعات عیدانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز عید غدیر به رزمندگان جزایر هر ساله با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه تقدیم دریادلان حافظ مرز عزت و اقتدار نظام اسلامی می شود.

دریادار تنگسیری در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر ماه اظهار کرد: ما از غدیر باید درس بگیریم، در این راه باید هم خودمان را بشناسیم هم مسیر و رهروان این مسیر را بشناسیم تا از مسیر حق منحرف نشویم.


برچسب ها: فرمانده نیروی دریایی سپاه - فرمانده نیروی دریایی - نیروی دریایی سپاه - مسیر - رهبر معظم انقلاب - ولایت - نیروی دریایی
آخرین اخبار سرویس:

افرادی را انتخاب کنیم که واقعا در مسیر ولایت باشند

افرادی را انتخاب کنیم که واقعا در مسیر ولایت باشند