مطالب مرتبط:
انتخابات سیستان و بلوچستان در صحت و سلامت کامل و با پیشتازی دهه شصتی ها برگزار شد
انتخابات در صحت کامل در سیستان و بلوچستان برگزار شد/ پیشتازی دهه شصتیا پای صندوق رای
موسوی بیدلی: نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان جان خود را فدای امنیت انتخابات کرد
فیلم | رای اولی های سیستان و بلوچستان در میدان انتخابات خوش درخشیدند
عبدالعلی زاده: انتخابات خیلی درست، اصولی و قانونی برگزار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 تیر 1403 ساعت 16:102024-06-30سياسي

انتخابات سیستان و بلوچستان در سلامت کامل برگزار شد


زاهدان_ معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سطح استان در صحت کامل خبر داد.

- به گزارش، رضا شریفی ظهر امروز یک شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن قدر دانی از حضور و مشارکت مردم در پای صندوق های رأی، افزود: براساس آمار موجود، طی انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه گذشته، 764 هزار و 426 تعرفه رأی مصرف شده که نشان از میزان مشارکت 40 درصدی مردم استان در این عرصه است.

وی با بیان این مطلب که با توجه به اینکه انتخابات به دور دوم کشیده شده می توان گفت عدد مشارکت در استان قابل ترمیم و ارتقا است، اظهار کرد: اگر دل مردم سیستان و بلوچستان برای آبادانی و خوشنامی این خطه پهناور، می تپد، باید در عرصه های سیاسی بویژه انتخابات حضور پررنگ تری داشته باشند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه انتخابات هشتم تیرماه در استان در سلامت و امنیت کامل برگزار شده است، ادامه داد: افتخار می کنیم از اینکه امانتدار آرای مردم و پاسدار حق الناس هستیم، در واقع رکن سلامت، یکی از ارکان مهم و حیاتی برای مسؤولان استان در انتخابات است.

وی به حضور پررنگ رأی اولی ها در چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در سیستان و بلوچستان اشاره و افزود: ترکیب سنی 18 تا 25 سال 19 درصد، 26 تا 34 سال 26 درصد،


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - استاندار سیستان و بلوچستان - انتخابات - انتخابات ریاست جمهوری - بلوچستان - انتخابات ریاست - استان
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات سیستان و بلوچستان در سلامت کامل برگزار شد

انتخابات سیستان و بلوچستان در سلامت کامل برگزار شد