مطالب مرتبط:
تخصیص 450 میلیون تومان وام به زلزله زدگان کاشمر
تخصیص 450 میلیون تومان وام به زلزله زدگان کاشمر+فیلم
آغاز عملیات احداث و تعمیر 3500 واحد خسارت دیده از زلزله در کاشمر
مرغی ویتنامی که گوشت پاهایش 120 میلیون تومان قیمت دارد!
مرغی ویتنامی که گوشت پاهایش 120 میلیون تومان قیمت دارد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1403 ساعت 21:102024-06-24حوادث

آواربرداری 120 واحد مسکونی متاثر از زلزله در کاشمر


معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور گفت: تاکنون 120 مورد آواربرداری انجام شده است و امیدواریم به زودی کار آواربرداری به اتمام برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، مجید جودی عصر دوشنبه در مراسم کلنگ آغاز عملیات اجرایی بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده از زلزله در روستای زنده جان کاشمر اظهار کرد: بازسازی مناطق زلزله زده روستاهای محمدیه، حاجی آباد، سرحوضک و کسرینه با در کمتر از یک هفته پس از وقوع زمین لرزه 5 ریشتری کاشمر امروز آغاز شد.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه از همان لحظات اولیه پس از وقوع زلزله اقدامات و کمک های امدادی و خدمات رسانی توسط تمامی دستگاه های مرتبط به سرعت انجام شده است، تصریح کرد: ماشین آلات متعلق به دستگاه های اجرایی شهرستان و شهرستان های همجوار مشغول آواربرداری هستند.

وی با اعلام اینکه از محل منابع حساب 100 مصالح مورد نیاز از قبیل میلگرد سیمان و اسکلت را وارد منطقه خواهیم کرد، گفت: تا کنون 120 مورد آواربرداری انجام شده است و امیدواریم بزودی کار آواربرداری به اتمام برسد.

جودی عنوان کرد: حجم آوار برداری زیاد است و واحد مسکونی خشت و گلی با مساحت زیادی در این روستاها وجود دارد که که نیاز به کامیون های بیشتری داشتیم که با هماهنگی های انجام شده از سطح استان و حتی استان ها


برچسب ها: آواربرداری - بنیاد مسکن کشور - بازسازی - مسکن روستایی - بازسازی مناطق زلزله زده - بازسازی واحدهای مسکونی - زلزله
آخرین اخبار سرویس:

آواربرداری 120 واحد مسکونی متاثر از زلزله در کاشمر

آواربرداری 120 واحد مسکونی متاثر از زلزله در کاشمر