مطالب مرتبط:
رییس جمهور منتخب قدردان مردم باشد
معاون استاندار: مردم با حضور خود در انتخابات پشتوانه ای قوی برای رییس جمهور آینده رقم خواهند زد
مجید انصاری: جوانه امیدی در دل جوانان روشن شده است/ بعد از انتخابات همه قوای کشور و مسئولین و مردم بحث رقابت های انتخاباتی را خاتمه یافته تلقی و از رییس جمهور منتخب مردم حمایت کنند/ در ویترین کاندیداهای موجود، سلایق مختلف برای انتخاب هست
رییس جمهور منتخب از حق مردم در صحنه بین الملل دفاع کند
عبدی: رییس جمهور منتخب بداند که مردم ما لایق بهترین ها هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 تیر 1403 ساعت 16:002024-06-28سياسي

رییس جمهور منتخب باید قدردان حضور مردم خونگرم هرمزگان باشد


نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: رییس جمهور منتخب باید قدردان مردمی باشد که در سخت ترین شرایط پای کار هستند.

- ایسنا/هرمزگان نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: رییس جمهور منتخب باید قدردان مردمی باشد که در سخت ترین شرایط پای کار هستند.

احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی امروز جمعه 8تیر، با حضور در مسجد قدس بندرعباس، رأی خود را به صندوق انداخت و پس از آن، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از همین ابتدای شروع رأی گیری، مردم خونگرم استان هرمزگان قصد کردند که پای صندوق های رأی بیایند و مثل همیشه حماسه بیافرینند.

وی افزود: از همان ساعات آغازین أخذ آراء، حضور مردم در پای صندوق های رأی پررنگ است که در وهله اول باید از شورای نگهبان تشکر کرد که افراد را با سلایق مختلف تأیید و وارد عرصه انتخابات کرد و مردم نیز ذوق و شوق و اشتیاق شان بر این است که پای صندوق های رأی بیایند و به کاندیدای موردنظر خود رأی دهند.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، ابوموسی در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پررنگ همواره در دوره های مختلف انتخابات


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - رییس جمهور منتخب - انتخابات ریاست جمهوری - مردم - نماینده مردم - شورای اسلامی - رییس جمهور
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور منتخب باید قدردان حضور مردم خونگرم هرمزگان باشد

رییس جمهور منتخب باید قدردان حضور مردم خونگرم هرمزگان باشد