مطالب مرتبط:
استاندار قم: مردم برنده انتخابات امروز هستند
برنده اصلی انتخابات مردم هستند
یونسی: برنده اصلی انتخابات مردم و نظام جمهوری اسلامی است
دعوت مسئولان خراسان شمالی از مردم برای حضور در انتخابات
استاندار گیلان مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 تیر 1403 ساعت 12:052024-06-28سياسي

امروز قطعا برنده انتخابات مردم هستند


امروز به خواست خدا انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری باشکوه و با صلابت برگزار خواهد شد و نتیجه آن قطعاً به نفع مردم و نظام است.

- ایسنا/قم استاندار قم گفت: امروز به خواست خدا انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری باشکوه و با صلابت برگزار خواهد شد و نتیجه آن قطعاً به نفع مردم و نظام است.

سید محمد آقامیری استاندار قم امروز 8 تیرماه در گفت وگو با خبرنگاران، ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت، اظهار کرد: امروز در سراسر کشور قطعاً برنده انتخابات مردم هستند.

وی ادامه داد: امروز به خواست خدا انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری باشکوه و با صلابت برگزار خواهد شد و نتیجه آن قطعا به نفع مردم و نظام است؛ از همه سلایق هم جزء کاندیداها هستند و مردم می توانند به هر کس می خواهند رأی دهند.

وی تاکید کرد: تقاضای ما از مردم فهیم و بابصیرت استان قم این است که همانطور که در انتخابات مجلس بالاترین مشارکت را در سطح کشور داشتیم همچنان این نرخ رشد مشارکت را با حضور با صلابت خود در انتخابات امروز نیز حفظ کنند.

استاندار قم بیان کرد: 747 شعبه اخذ رأی در استان وجود دارد که بیشتر آن ها در خود شهرستان قم است، خدمات شعبه های رأی گیری از رأس ساعت هشت آغاز شده و همه شعب باز و فعال هستند و مردم استان هم از همان لحظات آغاز رأی گیری در صحنه حاضر هستند.


برچسب ها: انتخابات - چهاردهمین دوره - ریاست جمهوری - امروز - مردم - استاندار قم - برگزار
آخرین اخبار سرویس:

امروز قطعا برنده انتخابات مردم هستند

امروز قطعا برنده انتخابات مردم هستند