مطالب مرتبط:
بسیج از ظرفیت های اثرگذار و ارزشمند کشور در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است
تصاویر/ فعالیت دانش آموختگان مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) اراک برای افزایش مشارکت در انتخابات
مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، قدرت ملی را افزایش می دهد
مناظره داغ نمایندگان پزشکیان و قالیباف در شبکه خبر برای انتخابات 1403/ قوچانی: رقیب ما آرای خاموشی است که نمی خواهند در انتخابات مشارکت کنند/ چرا این قدر از آمدن آقای ظریف عصبانی هستید؟/ احدیان: جبهه انقلاب با جدیت رقابت می کند؛ آنچه که مصلحت کشور بداند
مشارکت بالا در انتخابات پشتوانه محکمی برای کشور است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1403 ساعت 10:252024-06-24سياسي

مشارکت در انتخابات موجب افزایش استفاده از ظرفیت مردمی برای حل مسائل کشور می شود


مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی فارس معتقد است که مشارکت در انتخابات موجب افزایش استفاده از ظرفیت های مردمی برای حل مسائل کلان کشور خواهد شد.

- ایسنا/فارس مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی فارس معتقد است که مشارکت در انتخابات موجب افزایش استفاده از ظرفیت های مردمی برای حل مسائل کلان کشور خواهد شد.

امیررضا خرم دل در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به در پیش رو بودن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بر ضرورت مشارکت گسترده تأکید کرد و افزود: با مردمی سازی و مشارکت مردم در انتخابات، اشتباهات در تصمیم گیری های مسئولان کاهش پیدا می کند و ظرفیت های ارزشمند مردمی برای حل مسائل خرد و کلان کشور افزایش پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: پشتوانه مردمی حاصل از مشارکت در انتخابات و حمایت از کاندیدای اصلح توان رایزنی های بین المللی و مذاکرات خارجی را در راستای تحقق منافع ملی کشور به طور چشمگیری افزایش می دهد.

خرم دل تأکید کرد: ضروری است که مردم ایران با حمایت از فرد مورد نظر خود و به طور کلان حضور در پای صندوق های رأی پیام واضحی را به کشورهای جهان مخابره کنند.

مدیراجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان فارس گفت: مردم از وعده های تکراری، دعواهای سیاسی و گفتمان های نادرست خسته شده اند.


برچسب ها: مشارکت در انتخابات - استفاده از ظرفیت های مردمی - انتخابات - مشارکت - جهاددانشگاهی فارس - سازمان دانشجویان - مردمی
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت در انتخابات موجب افزایش استفاده از ظرفیت مردمی برای حل مسائل کشور می شود

مشارکت در انتخابات موجب افزایش استفاده از ظرفیت مردمی برای حل مسائل کشور می شود