مطالب مرتبط:
مباهله، روز بازخوانی دوباره اسلام است
خاطره جالب خداداد از خوشحالی بعد از گل دین محمدی در تیم ملی
مباهله یکی از اسناد حقانیت اسلام
خاطره جالب خداداد از شادی بعد از گل دین محمدی
یادداشت رسیده | عید مباهله دلیل حقانیت اسلام، پیامبر و اهل بیت علیهم السلام
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 تیر 1403 ساعت 11:202024-07-02سياسي

دین اسلام دین محبت و نوعدوستی است


نماینده مجلس خبرگان رهبری، دین اسلام را دین نوعدوستی و محبت برشمرد و گفت: نوع دوستی و محبت به همدیگر در بطن دین است و مسلمانان باید نیاز همدیگر را برطرف کنند و به کمک هم بشتابند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مجلس خبرگان رهبری، دین اسلام را دین نوعدوستی و محبت برشمرد و گفت: نوع دوستی و محبت به همدیگر در بطن دین است و مسلمانان باید نیاز همدیگر را برطرف کنند و به کمک هم بشتابند.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده در همایش خیرین سلامت ارسباران و تجلیل از خیرین در شهرستان اهر اظهار کرد: دستگیری از نیازمندان در اسلام بسیار توصیه شده و در این راستا خیرین راه و روش امام علی(ع) و زندگی ائمه را باید سرمشق خدمت قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: کمک های خیرخواهانه خیرین در شهرستان اهر در همه بخش ها بسیار قابل توجه است و این امر باعث حل بسیاری از دغدغه ها و مشکلات همشهریان شده است.

وی همچنین به گرامیداشت روز خانواده و روز مباهله اشاره کرد و گفت: این روزهای مبارک و فرخنده ای برای مردم ایران است و باید قدر این روزها را بدانیم و در راستای تحکیم و نجات کانون گرم خانواده زندگی و سیره انبیا و ائمه اطهار را پیشرو قرار دهیم.

امام جمعه اهر در ادامه بر ضرورت ورود خیرین برای پیشرفت و توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی شهرستان اهر تاکید کرد و افزود: پزش


برچسب ها: دین اسلام - اسلام - دوستی - نماینده مجلس - مجلس خبرگان - شهرستان اهر - محبت
آخرین اخبار سرویس:

دین اسلام دین محبت و نوعدوستی است

دین اسلام دین محبت و نوعدوستی است