مطالب مرتبط:
توصیه های انتخاباتی امام جمعه تهران /سیاست زدگی منفی و افراطی و قبیله گرایی از عوامل کلیدی ناکارآمدی نظام اداری و بی ثباتی مدیریت است
کلیپ | مبارزه امام هادی علیه السّلام با خرافات
توصیه های انتخاباتی امام جمعه تهران
فیلم | زیارت جامعه کبیره؛ یادگار امام هادی(ع)
زمینه سازی غیبت از زمان امام هادی(ع) با تقویت شبکه وکلا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1403 ساعت 10:052024-06-22سياسي

یک توصیه خاص از امام هادی(ع)


امام هادی(ع) درباره کسانی که نسبت به اتفاقات ناگوار روزمره گلایه دارند، می گوید: به طور یقین خداوند متعال(در ازای کارها) پاداش می دهد و عقاب می کند و در مقابل رفتارها در دنیا و آخرت مجازات می کند.

- امام هادی(ع) درباره کسانی که نسبت به اتفاقات ناگوار روزمره گلایه دارند، می گوید: به طور یقین خداوند متعال(در ازای کارها) پاداش می دهد و عقاب می کند و در مقابل رفتارها در دنیا و آخرت مجازات می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن بن مسعود، یکی از یاران امام هادی علیه السلام می گوید: به محضر مولایم امام هادی(ع) رسیدم، درحالیکه در آن روز، چند حادثه ی ناگوار برایم رخ داده بود(انگشتم زخمی شده و شانه ام در اثر تصادف با اسب سواری صدمه دیده و در یک نزاع غیرمترقبه لباسهایم پاره شده بود) به این خاطر با ناراحتی تمام در حضور حضرت گفتم: لعنت به امروز، عجب روز شومی برایم بود! خدا شر این روز را از من باز دارد!! امام هادی(ع) فرموند: ای حسن، این چه سخنی است که می گویی! با اینکه تو با ما هستی، گناهت را به گردن بی گناهی می اندازی.

(روزگار چه گناهی دارد.

) ای حسن روزها چه گناهی دارند که شما هر وقت به خاطر خطاها و اعمال نادرست مجازات می شوید (و گاهی امتحان می شوید)، به ایام بدبین شده و به روز بد و بیراه می گویید!.


برچسب ها: امام هادی - هادی - دنیا و آخرت - امام - مجازات - خداوند - امام هادی(ع)
آخرین اخبار سرویس:

یک توصیه خاص از امام هادی(ع)

یک توصیه خاص از امام هادی(ع)