مطالب مرتبط:
برخورد گلوله به قلب متهم مامور پلیس را به دادگاه کشاند
واکنش محمد هاشمی به تنش در میزگرد پزشکیان؛ اشتباه دوم در واکنش فاضلی بود/ ناگفته ای از روزهای ردصلاحیت آیت الله هاشمی در سال 92
پرونده جنایت شب ولنتاین در دادگاه
تصاویر| سفر انتخاباتی محمد باقر قالیباف به کرج
دادگاه رژیم صهیونیستی شرایط بازداشت اسرای فلسطینی را بررسی می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1403 ساعت 12:002024-06-24سياسي

هیات منصفه دادگاه مطبوعات: محمد مهاجری مجرم است


سخنگوی هیات منصفه دادگاه های سیاسی و مطبوعاتی گفت: در دادگاه امروز مطبوعات با اکثریت مطلق آرا محمد مهاجری مجرم دانسته شد.

- سخنگوی هیات منصفه دادگاه های سیاسی و مطبوعاتی گفت: در دادگاه امروز مطبوعات با اکثریت مطلق آرا محمد مهاجری مجرم دانسته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر نصراللهی در تشریح رسیدگی به پرونده آقای جواد مهاجر ملقب به محمد مهاجری که با حضور اعضای هیات منصفه در شعبه نهم دادگاه کیفری یک برگزار شد، گفت: جواد مهاجر با توجه ماده 18 قانون جرائم رایانه ای و غیرقابل گذشت بودن موضوع شکایت، به نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی (جرم سیاسی) در بستر فضای مجازی و شبکه ایکس (توییتر) متهم است.

وی افزود: آقای مهاجر در توییت خود در تاریخ 4 بهمن ماه 1402 بیان داشته است با اطلاع دقیق میگویم همان عصر 4 شنبه که کودک دو ساله گوشواره قلبی در کرمان با کینه داعش تکه پاره شد، آقای ابراهیم رییسی در پاستور مشغول دستور پرونده سازی به عواملش برای رد صلاحیت حسن روحانی در انتخابات خبرگان بود .

آقای جواد مهاجر همچنین در توییت دیگری در تاریخ نوشته است که قالیباف با همه اختلافاتش با رییسی در یک چیز با او همسوست او هم دشمن انتخابات پرشور و انتخابات آزاد است.


برچسب ها: محمد مهاجری - هیات منصفه - دادگاه - مهاجر - مطبوعات - مهاجری - هیات
آخرین اخبار سرویس:

هیات منصفه دادگاه مطبوعات: محمد مهاجری مجرم است

هیات منصفه دادگاه مطبوعات: محمد مهاجری مجرم است