مطالب مرتبط:
چمران: قالیباف توانمند و کارآمد است
قالیباف برای استمرار مسیر شهید رییسی توانمند است
حمایت مداحان معروف از قالیباف + عکس
همه مداحان پشت قالیباف، فقط یک نفر پشت جلیلی!
رائفی پور: بعید است جلیلی کنار رود آن هم به نفع قالیباف / احتمالا قالیباف آش ریخته را نذر امامزاده می کند و به نفع جلیلی کنار می رود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 تیر 1403 ساعت 23:502024-06-26سياسي

چمران: قالیباف توانمند و کارآمد است


رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به خدمات گسترده شهید جمهور آیت الله رییسی و ضرورت ادامه راه این شهید والامقام گفت: محمدباقر قالیباف برای استمرار این مسیر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، مهدی چمران عصر چهارشنبه در جمع هواداران محمد باقر قالیباف در مصلای شهر نظرآباد استان البرز افزود: امروز به چهلمین روز شهادت آیت الله رییسی و شهدای خدمت رسیده ایم، این شهید والامقام و شهید امیر عبداللهیان در عرصه داخلی و خارجی گام های بلندی برداشتند.

وی ادامه داد: شهید امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه با حمایت شهید آیت الله رییسی به جای التماس کردن و چشم به آمریکا دوختن، به همسایگان و ظرفیت های منطقه نظر خاصی داشتند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهید آیت الله رییسی، سکون و عدم تحرک و چشم دوختن به آمریکا را شکست و شهادت این شهید بزرگوار، کار را برای دوره بعد ریاست جمهوری سخت کرد چرا که ایشان در راه خدمت شب و روز را نمی شناخت.

وی ادامه داد: شهید جمهور یک رییس جمهور فعال، پرتلاش، دانشمند و سرباز امام زمان(عج ) و رهبری بودند و موفق شدند در جامعه تغییر و تحول بوجود آاورند گرچه همچنان مشکلات فراوان اقتصادی و بین المللی داریم .


برچسب ها: آیت الله رییسی - رییس شورای اسلامی شهر تهران - شورای اسلامی شهر تهران - رییس شورای اسلامی شهر - شهید - آیت الله - شورای اسلامی شهر
آخرین اخبار سرویس:

چمران: قالیباف توانمند و کارآمد است

چمران: قالیباف توانمند و کارآمد است