مطالب مرتبط:
نظامیان خسته اسراییل درخواست بازنشستگی می دهند
بایدن:من بودم که در برابر حمله ایران به اسراییل دفاع کردم
پاسخ صریح استقلال به درخواست بزرگ روزبه چشمی
پاسخ صریح استقلال به درخواست بزرگ روزبه چشمی
سردار حاجی زاده: منتظر فرصت عملیات وعده صادق 2 هستیم/ از سلاح های عزیزان ما در فلسطین و لبنان و جا های دیگر مشخص است از طریق ایران کمک و تغذیه می شود/ شرایط اینکه بتوانیم مستقیم علیه رژیم صهیونیستی اقدام کنیم خیلی برای ما فراهم نیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 تیر 1403 ساعت 11:452024-07-02بين الملل

شبکه صهیونیستی: بایدن پاسخ به درخواست کمک اسراییل را پشت گوش انداخته است


یک شبکه تلویزیونی صهیونیستی اعلام کرد که دولت آمریکا پاسخ به درخواست کابینه رژیم صهیونیستی برای دریافت چند فروند بالگرد نظامی را پشت گوش انداخته است.

- یک شبکه تلویزیونی صهیونیستی اعلام کرد که دولت آمریکا پاسخ به درخواست کابینه رژیم صهیونیستی برای دریافت چند فروند بالگرد نظامی را پشت گوش انداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه 12 رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد: یکی از مهم ترین درس هایی که ارتش اسراییل از حوادث هفتم اکتبر گذشته گرفت این است که ارتش فاقد بالگردهای جنگی است.

طبق گزارش این شبکه، به همین دلیل تل آویو درخواستی را برای خرید 12 تا 15 بالگرد نظامی از نوع آپاچی به دولت آمریکا ارائه کرده است.

در این گزارش آمده است: مدل درخواستی ارتش اسراییل در شرکت بویینگ که سازنده این نوع بالگرد است، وجود ندارد و همین امر باعث شد تل آویو درخواست ویژه ای به ارتش آمریکا ارائه دهد.

این شبکه در ادامه آورده است: اسراییل از واشنگتن خواسته تا اجازه دهد بالگردهایی که از قبل آماده شده اند به ارتش اسراییل تحویل داده شود.

شبکه 12 رژیم صهیونیستی همچنین اضافه کرد: ارتش آمریکا با درخواست اسراییل موافقت کرد و اکنون دولت جو بایدن رییس جمهور این کشور باید با آن موافقت کند و تعداد بالگردها، هزینه و تاریخ تحویل آنها را تعیین کند.


برچسب ها: صهیونیستی - درخواست - رژیم صهیونیستی - کابینه رژیم صهیونیستی - بالگرد نظامی - دولت آمریکا - بالگرد
آخرین اخبار سرویس:

شبکه صهیونیستی: بایدن پاسخ به درخواست کمک اسراییل را پشت گوش انداخته است

شبکه صهیونیستی: بایدن پاسخ به درخواست کمک اسراییل را پشت گوش انداخته است