مطالب مرتبط:
بیانیه پانصد نفر از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس در حمایت از قالیباف منتشر شد
حمایت 500 نماینده فعلی و ادوار مجلس از قالیباف
نماینده ادوار مجلس: توسعه کشور از مسیر ارتباط با جهان میسر می شود 
حمایت ضمنی سردار حاجی زاده از قالیباف+ فیلم
جبهه پایداری از سعید جلیلی حمایت کرد، موتلفه از قالیباف
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 تیر 1403 ساعت 11:152024-06-25سياسي

حمایت تعدادی از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس از قالیباف


تعدادی از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای از محمدباقر قالیباف در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری حمایت کردند.

- تعدادی از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای از محمدباقر قالیباف در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری حمایت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن بیانیه تعدادی از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی خصوص انتخابات ریاست جمهوری به شرح زیر است: سلام علیکم؛ با گرامیداشت یاد و خاطره رییس جمهور شهید حجت الاسلام والمسلمین آقای رییسی و سایر شهدای خدمت در پی سانحه سقوط بالگرد اینک در آستانه حضور تعیین کننده مردم شریف ایران اسلامی در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری طی روزهای آینده هستیم.

اکنون شرایط کشور در موقعیت های داخلی و بین المللی و همچنین لزوم امتداد شیوه خدمت به مردم براساس حضور موثر و بی تکلف در بین اقشار عموم کشور در مناطق مختلف ایجاب می کند که بهترین گزینه از میان نامزدهای انتخاباتی به مردم معرفی شود تا ان شاءالله با حمایت حداکثری رای دهندگان بتواند با کسب مسئولیت ریاست قوه مجریه خدمت رسانی به هموطنان عزیز را تکمیل نماید.

در این خصوص ما به عنوان وکلای ملت بزرگوار ایران در ادوار گذشته و فعلی مجلس شورای اسلامی با توجه به شاخص های تبیینی مقام معظم ره


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - ریاست جمهوری - انتخابات ریاست جمهوری - نمایندگان - شورای اسلامی - انتخابات - محمدباقر قالیباف
آخرین اخبار سرویس:

حمایت تعدادی از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس از قالیباف

حمایت تعدادی از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس از قالیباف