موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
استاندار میسان عراق: از بازگشایی مرز چیلات دهلران استقبال می کنیم
استاندار میسان عراق: از بازگشایی مرز چیلات دهلران استقبال می کنیم
دولت سیزدهم نهادهای بخش خصوصی را از کار انداخت/ قالیباف برای دفاع از اتاق تلاش خود را کرد
با تمام وجود برای سربلندی فولاد تلاش می کنم
قالیباف: در ابتدای مجلس یازدهم اعلام کردم دولت را وادار به کار می کنم؛ اما بعد از مدتی فهمیدم نمی شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1403 ساعت 15:302024-06-23سياسي

برای اخذ مجوز بازگشایی مرز چیلات از دولت مرکزی تلاش می کنم


استاندار میسان کشور عراق  در نشست مشترک با استاندار ایلام ، گفت: ارتباط بین دو کشور برای منافع نیست، بلکه این ارتباط، قلبی است و ریشه در اشتراکات دینی و فرهنگی دو کشور دارد.

- ایسنا/ایلام استاندار میسان کشور عراق  در نشست مشترک با استاندار ایلام ، گفت: ارتباط بین دو کشور برای منافع نیست، بلکه این ارتباط، قلبی است و ریشه در اشتراکات دینی و فرهنگی دو کشور دارد.

حبیب ظاهر الفرطوسی امروز یکشنبه 3 تیرماه 1403، در این نشست مشترک که در استانداری ایلام برگزار شد، اظهار کرد: باید اطلاعات لازم در خصوص چگونگی میزان تردد کالا و مسافر از این مرز به ما ارایه شود تا ما به راحتی بتوانیم مشخصات کامل این مرز را به هیات مرکزی پایانه های مرزی عراق، برای موافقت دولت مرکزی ارایه دهیم.

استاندار میسان ادامه داد: از استاندار ایلام درخواست می کنیم که برای سهولت در نتیجه گیری مباحث مطرح شده یک رابط دوطرفه برای پیگیری امور دو استان در امورات و بخش های بیان شده انتخاب و معرفی کند.

الفرطوسی بیان کرد: استانداری میسان اعلام آمادگی خود را جهت توسعه ارتباطات فرهنگی، علمی، اقتصادی، آموزشی، سیاسی و گردشگری دارد و تمام تلاش خود را برای بهبود این تعاملات به کار خواهد گرفت.


برچسب ها: استاندار - استاندار ایلام - نشست مشترک - ایلام - کشور - مرکزی - میسان
آخرین اخبار سرویس:

برای اخذ مجوز بازگشایی مرز چیلات از دولت مرکزی تلاش می کنم

برای اخذ مجوز بازگشایی مرز چیلات از دولت مرکزی تلاش می کنم