مطالب مرتبط:
144 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در مهاباد پیش بینی شد
فیلم کامل دومین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری
ورود نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به ساختمان رسانه ملی
سومین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری
سوالات دور اول سومین مناظره نامزدها انتخابات ریاست جمهوری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1403 ساعت 13:402024-06-22سياسي

اخذ رای دستی و احراز هویت آنلاین در انتخابات ریاست جمهوری


به گفته رییس ستاد انتخابات فارس، فرآیند اخذ رای انتخابات روز جمعه 8 تیرماه به صورت دستی انجام خواهد شد اما احراز هویت، آنلاین است.

- ایسنا/فارس به گفته رییس ستاد انتخابات فارس، فرآیند اخذ رای انتخابات روز جمعه 8 تیرماه به صورت دستی انجام خواهد شد اما احراز هویت، آنلاین است.

اسماعیل قزلسفلی امروز، 2 تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون انتخابات ریاست جمهوری، ابتدا با بیان اینکه دولت سیزدهم به وعده هایی که داد صادق بود، گفت: این دولت تلاش کرد همه ظرفیت ها را به کار بگیرد و بدون هیچ تکلفی به مردم خدمت کند.

وی در ادامه به ارائه نکاتی در خصوص چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و گفت: در ستاد انتخابات استان فارس، آمادگی لازم در تمام زمینه ها، به ویژه 4 راهبرد مد نظر مقام معظم رهبری یعنی امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت وجود دارد.

قزلسفلی با بیان اینکه در کمیته های 8 گانه این ستاد، فرمانداران و بخشداران، مقدمات لازم را فراهم کرده اند، گفت: تعداد 3 هزار و 517 شعبه اخذ رای برای این انتخابات پیش بینی شده است که از این تعداد، 2 هزار و 59 شعبه شهری و یک هزار و 458 شعبه روستایی هستند و از مجموع این شعب، تعداد 2 هزار و 522 شعبه ثابت و 995 شعبه سیار در کل استان وجود دارد.


برچسب ها: انتخابات - انتخابات ریاست جمهوری - انتخابات ریاست - ستاد انتخابات - ریاست جمهوری - رییس ستاد انتخابات - احراز هویت
آخرین اخبار سرویس:

اخذ رای دستی و احراز هویت آنلاین در انتخابات ریاست جمهوری

اخذ رای دستی و احراز هویت آنلاین در انتخابات ریاست جمهوری