مطالب مرتبط:
جزییات سفر قالیباف به مشهد+ فیلم و عکس/ در حال به روز رسانی
ببینید| فیلم خلاقانه ستاد تبلیغاتی پزشکیان
فیلم| ویدئوی خلاقانه ستاد تبلیغاتی پزشکیان
شاکی شدن حمیده زرآبادی از لغو شدن تجمع تبلیغاتی | سخنگوی ستاد پزشکیان: فرمانداری مجوز می دهد، وزارت کشور لغو می کند؟ +تصویر
جزییات سفر پزشکیان به خرم آباد + فیلم و عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 تیر 1403 ساعت 00:052024-06-26سياسي

جزییات سفر تبلیغاتی ستاد قالیباف به کردستان


رییس ستاد انتخاباتی قالیباف روزگذشته در سفر به کردستان میان مردم سنندج و هواداران این کاندیدا به سخنرانی پرداخت و نکات تبلیغاتی این کاندیدا را در میان مردم بازگو کرد.

- رییس ستاد انتخاباتی قالیباف روزگذشته در سفر به کردستان میان مردم سنندج و هواداران این کاندیدا به سخنرانی پرداخت و نکات تبلیغاتی این کاندیدا را در میان مردم بازگو کرد.

علی نیکزاد در جمع هواداران قالیباف در شهر سنندج، با بیان اینکه کردستان در تاریخ انقلاب اسلامی نشان افتخاری را با خود حمل می کند که در کمتر استانی می توان نظیر آن را دید، اظهار کرد: رشادت و ایثار مردم این دیار هرگز از یاد ملت ایران نمی رود و همه ایرانیان به مردم کردستان مدیون هستند.

وی افزود: دشمنان این نظام از همان آغازین روزهای پیروزی انقلاب سعی کردند این استان را به یک استان امنیتی تبدیل کنند اما ایثار و از خودگذشتگی مردم شجاع این استان و فداکاری های پیشمرگان کرد و ایستادگی آنان در برابر همه هجمه ها و توطئه ها دشمنان کردستان را به نگین درخشان در جغرافیای ایران زمین تبدیل کرد.

رییس ستاد انتخاباتی قالیباف با بیان اینکه قدم پیش گذاشته ایم که یک حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی، بر مبنای عدالت، بر مبنای خلافت و بر مبنای ایران بزرگ اسلامی و بر مبنای همه قومیت ها و برای رفاه همه قومیت ها در دول


برچسب ها: کردستان - کاندیدا - مردم - قالیباف - ستاد انتخاباتی - هواداران - تبلیغاتی
آخرین اخبار سرویس:

جزییات سفر تبلیغاتی ستاد قالیباف به کردستان

جزییات سفر تبلیغاتی ستاد قالیباف به کردستان