مطالب مرتبط:
اراده مردم در انتخابات سرنوشت کشور را رقم می زند
سید حسن خمینی: انتخابات یکی از مظاهر بزرگ مردم سالاری است/ همه نسبت به سرنوشت خودشان حساس باشند و واقعا انتخابات را جدی بگیرند/ انتخاب یک رییس جمهور با رأی بالا برای حل مشکلات کشور بسیار مهم است/ دولت چهاردهم به درد مردم برسد
ایرانیان سراسر جهان پای عزت و سرنوشت ایران
حماسه حضور مردم سمنان در انتخابات سرنوشت ساز
درباره سرنوشت کشور نباید سهل انگاری صورت گیرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 تیر 1403 ساعت 22:152024-06-28سياسي

یزدی ها همچنان برای تعیین سرنوشت شان صف کشیده اند


رییس ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به صفوف ایجاد شده از یزدی ها در شعب اخذ رای و شهرستان های استان، تاکید کرد: مهلت فرایند رای گیری پس از ساعت 24 تمدید نخواهد شد.

- ایسنا/یزد رییس ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به صفوف ایجاد شده از یزدی ها در شعب اخذ رای و شهرستان های استان، تاکید کرد: مهلت فرایند رای گیری پس از ساعت 24 تمدید نخواهد شد.

علی اکبر عزیزی در جمع اهالی رسانه مستقر در ستاد انتخابات استان اظهار کرد: بر اساس اطلاعیه اخیر ستاد انتخابات کشور زمان رای گیری تا ساعت 24:00 تمدید شده و این آخرین بازه تمدید شده جهت انتخابات است لذا کسانی که تاکنون در این باره اقدام نکرده اند، هر چه سریعتر به شعب اخذ رای مراجعه کنند.

وی گفت: البته براساس آمار شهرستان ها و اخبار واصله از شعب اخذ رای، همچنان یزدی ها در صف اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

عزیزی خاطرنشان کرد: پس از ساعت 24:00 بر طبق قانون انتخابات، افراد باقیمانده به داخل شعب هدایت می شوند و در شعب بسته می شود تا پس از اخذ رای از این افراد و پایان اتمام فرایند رای گیری، با مجوز ستاد انتخابات شمارش آراء آغاز شود.

انتهای پیام


برچسب ها: ستاد انتخابات - انتخابات - ستاد انتخابات استان یزد - شعب اخذ رای - رییس ستاد انتخابات - شهرستان ها - استان
آخرین اخبار سرویس:

یزدی ها همچنان برای تعیین سرنوشت شان صف کشیده اند

یزدی ها همچنان برای تعیین سرنوشت شان صف کشیده اند