مطالب مرتبط:
ویتامین ب کمپلکس بهتر است یا نوروبیون؟
بهترین زمان مصرف ویتامین E این ساعت است
بهترین زمان مصرف ویتامین E چه زمانی است؟
این تغییرات در پوست و مو یعنی ویتامین Cبدنتان کم است
ویتامین های مناسب برای کاهش وزن کدامند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1403 ساعت 00:452024-06-22پزشكي

ویتامین ب کمپلکس بهتر است یا نوروبیون؟


تزریق ویتامین ب کمپلکس یا نوروبیون در دوران نقاهت، قبل یا بعد از مسافرت یا فعالیت سنگین بدنی می تواند انرژی ما را افزایش دهد و حال ما را بهتر کند با این حال، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، ویتامین های گروه ب یکی از پرطرفدارترین و مشهورترین ویتامین هایی هستند که به صورت عمومی مصرف می شوند.

ب کمپلکس همه ویتامین های گروه ب به جز ب 12 را در خود دارد اما نوروبیون، نام تجاری مشهوری که گاهی تصور می شود از ب کمپلکس هم بهتر است تنها سه ویتامین ب 1 ، ب 6 و ب 12 را در ترکیب خود دارد.

دکتر حوراسادات شاه حسینی، داروساز، در این رابطه گفت: این ترکیب ها در افزایش سطح انرژی عمومی بدن، تقویت قوا و افزایش متابولیسم موثرند؛ ب 6 و ب 12 ، مشخصا، به دلیل کمک به خون سازی و مکانیسم های داخلی بدن، حال ما را بهتر می کنند.

به گفته دکتر شاه حسینی، در شرایطی که فرد سلامت است و تغذیه ای نرمال دارد نیاز خاصی به مصرف مکمل ها از جمله مکمل های گروه ب ندارد اما اگر در دوران نقاهت به سر می برید، سرما خورده اید یا فعالیت بدنی زیادی داشته اید و به میزان مورد نیازتان استراحت نکرده اید، می توانید با استفاده از این مکمل ها به بدن خود کمک کنید تا زودتر سرحال شود.


برچسب ها: ویتامین - ویتامین ب - افزایش - افزایش متابولیسم - پرطرفدارترین - گروه ب - عمومی
آخرین اخبار سرویس:

ویتامین ب کمپلکس بهتر است یا نوروبیون؟

ویتامین ب کمپلکس بهتر است یا نوروبیون؟