مطالب مرتبط:
امام جمعه ملایر: مردم با حضور در پای صندوق های رای نظام و انقلاب را حمایت می کنند
ویدئو | حضور عروس و داماد مشهدی پای صندوق رأی در حرم امام رضا(ع)
رهبر معظم انقلاب اسلامی رأی خود را به صندوق انداختند | آیت الله خامنه ای: آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است، مردم در رأی دادن تردید نکنند + فیلم
حضور رهبر معظم انقلاب در پای صندوق رأی انتخابات ریاست جمهوری
حضور رهبر معظم انقلاب پای صندوق رأی انتخابات ریاست جمهوری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 تیر 1403 ساعت 13:002024-06-28سياسي

امام جمعه ملایر: مردم با حضور پای صندوق های رأی، انقلاب را تأیید و حمایت می کنند


امام جمعه ملایر، حضور پرشور در انتخابات را سبب اعتبار بیشتر نظام دانست و گفت: سیاسیون دنیا و کشورهای دیگر می دانند که مردم ایران با حضور پای صندوق های رأی انقلاب را تأیید و حمایت می کنند و هر جا لازم باشد در صحنه حضور یافته و وظیفه خود را انجام می دهند.

- ایسنا/همدان امام جمعه ملایر، حضور پرشور در انتخابات را سبب اعتبار بیشتر نظام دانست و گفت: سیاسیون دنیا و کشورهای دیگر می دانند که مردم ایران با حضور پای صندوق های رأی انقلاب را تأیید و حمایت می کنند و هر جا لازم باشد در صحنه حضور یافته و وظیفه خود را انجام می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی ارزنده جمعه 8 تیرماه همزمان با آغاز فرایند رأی گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در یکی از شعبات اخذ رأی به لزوم حضور همگانی در انتخابات تاکید و اظهار کرد: اهمیت شرکت در انتخابات بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی به سخنان مقام معظم رهبری درباره شاخصه های کاندیدای اصلح اشاره و خاطرنشان کرد: مردم ایران ولایت مدار هستند و در همه عرصه ها بر اساس شاخص های رهبری حرکت می کنند.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه هر کدام از کاندیداهایی که توسط شورای نگهبان تأیید شده اند خصوصیات و سابقه های خوبی دارند، یادآور شد: مردم به شاخصه های مورد تاکید مقام معظم رهبری توجه و شخص اصلح را انتخاب کنند.


برچسب ها: حضور پرشور در انتخابات - انتخابات - صندوق های رأی - حضور - امام جمعه - انتخابات ریاست جمهوری - حجت الاسلام والمسلمین
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ملایر: مردم با حضور پای صندوق های رأی، انقلاب را تأیید و حمایت می کنند

امام جمعه ملایر: مردم با حضور پای صندوق های رأی، انقلاب را تأیید و حمایت می کنند