مطالب مرتبط:
هشدار هواشناسی به تهرانی ها برای روزهای آینده
هشدار هواشناسی به تهرانی ها برای روزهای آینده
هشدار صاعقه و آتش سوزی در کرمانشاه طی روزهای آینده
خاطره ناگفته از روزهای ردصلاحیت رفسنجانی/ محمد هاشمی: جامعه برای تغییر گام پیش بگذارد / دولت آینده با بحران بیکاری روبرو است / پول پاشی راه حل عبور از بحران نیست / انگیزه کارشناس صداوسیما، عصبانی کردن فاضلی بود
هواشناسی ایران1403/04/03؛هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1403 ساعت 15:052024-06-23اجتماعي

هشدار هواشناسی به پایتخت نشینان در روزهای آینده


هواشناسی استان تهران آخرین پیش بینی از وضعیت هوای استان طی پنج روز آینده را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار و رعد و برق در نیمه شمالی استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نیمه جنوبی و غرب استان خبرداد.

 براساس تحلیل الگوهای همدیدی و بررسی نقشه های پیش یابی آسمان استان تهران طی پنج روز آینده کمی تا قسمتی ابری، در ساعات بعد از ظهر و شب همراه با افزایش ابر و سرعت وزش باد پیش بینی می شود.

طی این مدت در برخی مناطق به ویژه نیمه شمالی و ارتفاعات استان، در ساعات بعد از ظهر و شب گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید لحظه ای، در نواحی مستعد بارش تگرگ و در پاره ای نقاط به ویژه نیمه جنوبی و غرب استان در بعضی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک و کاهش موقت کیفیت هوا مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای 39 درجه سانتیگراد گرم ترین ایستگاه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (4 تیرماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری، در بعضی ساعت ها رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک با حداقل دمای 25 و حداکثر دمای 35 درجه سانتیگراد و طی سه شنبه (5 تیرماه) کمی ابری تا قسمتی ابری و وزش باد، گاهی وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک با حداقل


برچسب ها: استان - استان تهران - وزش باد شدید - هواشناسی - اداره کل هواشناسی - رگبار و رعد و برق - وزش باد
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی به پایتخت نشینان در روزهای آینده

هشدار هواشناسی به پایتخت نشینان در روزهای آینده