موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
نماینده سازمان ملل: زمان توقف جنگ غزه رسیده است
آرمان اربعین حسینی اطلاع رسانی درباره وضعیت مردم غزه به جهانیان
سازمان دولتی غزه نسبت به استفاده رژیم صهیونیستی از بمب با قدرت تخریب بالا هشدار داد
سازمان ملل: زنان و حقوق بشر در نشست دوحه برجسته خواهد شد
سازمان ملل خواستار عدم هدف گذاری غیرنظامیان در جنگ اوکراین شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1403 ساعت 12:402024-06-24بين الملل

هماهنگی مصر و سازمان ملل برای کمک رسانی به غزه از طریق گذرگاه «کرم ابوسالم»


منابع رسانه ای عرب زبان از وجود توافقاتی میان مصر و سازمان ملل برای کمک رسانی به نوار غزه از طریق گذرگاه «کرم ابوسالم» خبر دادند.

- هماهنگی مصر و سازمان ملل برای کمک رسانی به غزه از طریق گذرگاه کرم ابوسالم منابع رسانه ای عرب زبان از وجود توافقاتی میان مصر و سازمان ملل برای کمک رسانی به نوار غزه از طریق گذرگاه کرم ابوسالم خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسانه های مصری در این باره به نقل از یک منبع بلند پایه گزارش دادند: مصر با سازمان ملل متحد هماهنگی های لازم را انجام داده است تا به طور موقت کمک رسانی به نوار غزه از طریق گذرگاه کرم ابوسالم صورت بگیرد.

طبق توافقات صورت گرفته میان مصر و سازمان ملل، قرار است که این کمک رسانی تا زمان فراهم شدن دوباره امکان استفاده از گذرگاه رفح از گذرگاه کرم ابوسالم صورت بگیرد.

این منبع مصری گفت: مصر بار دیگر بر مخالفت خود با هرگونه بازگشایی گذرگاه رفح در شرایط تسلط ارتش اسراییل بر آن تاکید می کند.

در هفتم ماه مه چند ساعت پس از موافقت صریح حماس با پیشنهاد میانجی گران برای آتش بس، اشغالگران عملیات نظامی خود را در شهر رفح در جنوب نوار غزه آغاز کردند.

از روز اول عملیات رفح، اشغالگران عمداً سیاست کوچ و جابجایی ساکنان و آوارگان و تخریب را دنبال کردند و ساکنان را به سمت مناطق تخریب شده در شهر خان یونس یا م


برچسب ها: کرم ابوسالم - سازمان ملل - کمک رسانی - گذرگاه - سازمان - رسانی - زمان
آخرین اخبار سرویس:

هماهنگی مصر و سازمان ملل برای کمک رسانی به غزه از طریق گذرگاه «کرم ابوسالم»

هماهنگی مصر و سازمان ملل برای کمک رسانی به غزه از طریق گذرگاه «کرم ابوسالم»