مطالب مرتبط:
کارگاه آموزشی «زبان زندگی» برگزار می شود
مجتمع فنی تهران پایتخت یک مرکز آموزشی معتبر است که در زمینه آموزش تعمیرات لوازم خانگی زیر نظر سازمان فنی حرفه ای فعالیت می کند. این مرکز با برخورداری از اساتید مجرب و تجربه ی طولانی در این حوزه، به دانشجویان آموزش های کامل و کاربردی ارائه می دهد.
دوره دانش افزایی اساتید مشاور پایان نامه های سطح سه برگزار می شود
دوره های تک درس انجمن سینمای جوانان برگزار می شود
دادسرای عمومی و انقلاب تهران علیه خبرگزاری اصولگرا ورود کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 تیر 1403 ساعت 13:102024-07-02سياسي

دوره آموزشی نحوه وصول محکومیت های مالی و ضبط وثایق در دادسرای تهران برگزار شد


معاون دادستان تهران از برگزاری دوره آموزشی نحوه وصول محکومیت های مالی، ضبط وثایق و برگزاری مزایده با محوریت قانون اجرای احکام مدنی در دادسرای تهران خبر داد.

- معاون دادستان تهران از برگزاری دوره آموزشی نحوه وصول محکومیت های مالی، ضبط وثایق و برگزاری مزایده با محوریت قانون اجرای احکام مدنی در دادسرای تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، نخستین دوره آموزشی شعب اجرای احکام دادسرای تهران در راستای ماده 537 قانون آیین دادرسی کیفری با حضور کهندانی معاون اجرای احکام و سرپرست اداره سجل کیفری دادستانی تهران و بهمن شکرزاده نماینده دادستان در مجتمع شهید بهشتی، عباس محمودی مدیر اجرای احکام مجتمع شهید بهشتی و علی عدالتی مدیر دفتر کل مجتمع شهید بهشتی و دادیاران شعب اجرای احکام نواحی دادسرای تهران در سالن جلسات معاونت اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب تهران برگزار شد.

کهندانی در ابتدای جلسه اظهار کرد: طی یکسال گذشته، در راستای برنامه عملیاتی معاونت اجرای احکام دادستانی تهران، چند برنامه بصورت هدفمند آغاز شد که یکی از آن برنامه ها، افزایش جلب محکومان متواری بود.

در این راستا بیش از 30 جلسه با نواحی دادسرای تهران و ضابطین برگزار شده که در این زمینه اقدامات قابل توجهی صورت گرفته، اما هنوز به آن نقطه مطلوب نرسیده ا


برچسب ها: دادسرای تهران - دوره آموزشی - تهران - احکام - برگزار - شهید بهشتی - برگزاری
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزشی نحوه وصول محکومیت های مالی و ضبط وثایق در دادسرای تهران برگزار شد

دوره آموزشی نحوه وصول محکومیت های مالی و ضبط وثایق در دادسرای تهران برگزار شد