مطالب مرتبط:
واکنش جهاد اسلامی فلسطین به اظهارات ضد انسانی بن گویر
فرمانده کل سپاه: جبهه مقاومت پاسخ هر تعرضی را در منطقه می دهد/ امام خمینی (ره) کسی بود که روح جهاد و شهادت را در پیکره امت اسلامی جاری کرد/ مسلمانان نمی خواهند سیادت غرب را بپذیرند/ برای ما از مرگ بدتر است که تحت سیطره نظام سیاسی طاغوتی غرب باشیم
تجمع خانواده اسرا در مقابل وزارت جنگ رژیم صهیونیستی
تظاهرات صهیونیست ها در اراضی اشغالی و مطالبه توافق تبادل اسرا + فیلم
تظاهرکنندگان اسراییلی خواستار تبادل اسرا شدند+ فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 تیر 1403 ساعت 12:052024-06-30بين الملل

جهاد اسلامی: اظهارات بن گویر درباره اسرا، بیانگر ذهنیت جنایتکارانه او است


جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهارات ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم اشغالگر که خواستار اعدام اسرای فلسطینی با شلیک گلوله به سر آن ها شده، را شدیدا محکوم کرد.

- جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهارات ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم اشغالگر که خواستار اعدام اسرای فلسطینی با شلیک گلوله به سر آن ها شده، را شدیدا محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این جنبش در بیانیه ای تاکید کرد که این اظهارات بیانگر ذهنیت جنایتکارانه و نفرت انگیز مبتنی بر خونریزی است و سیاست های بن گویر در قبال اسرای فلسطینی، محروم کردن آن ها از آب و غذا و دارو، بکارگیری انواع شکنجه های وحشیانه در حق آنان در کنار مسلح سازی علنی شهرک نشینان و تشویق به قتل و کشتار فلسطینیان و مصادره اراضی آنان، لکه ننگی بر پیشانی تمامی حامیان و عادی کنندگان روابط با این رژیم اشغالگر و کسانی است که در برابر جنایات آن سکوت کرده اند.

براساس گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جهاد اسلامی تاکید کرد که ملت فلسطین با قدرت، ثابت قدمی و پایبندی به مقاومت با این سیاست های جنایتکارانه و به خطر افتادن جان اسرای فلسطینی مقابله خواهد کرد و گروه های مقاومت هرگز پشت اسرای قهرمان فلسطینی در زندان های اشغالگران را خالی نخواهند کرد.


برچسب ها: جنبش جهاد اسلامی فلسطین - اسرای فلسطینی - فلسطین - رژیم اشغالگر - جهاد اسلامی فلسطین - جهاد اسلامی - جنبش جهاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اسلامی: اظهارات بن گویر درباره اسرا، بیانگر ذهنیت جنایتکارانه او است

جهاد اسلامی: اظهارات بن گویر درباره اسرا، بیانگر ذهنیت جنایتکارانه او است