مطالب مرتبط:
فیلم استیو مک کویین برای افتتاحیه جشنواره لندن 2024 انتخاب شد
انتخاب فیلم استیو مک کویین برای افتتاحیه جشنواره لندن 2024
جنگ جهانی دوم افتتاحیه جشنواره لندن 2024
درام «بلیتز» جشنواره لندن 2024 را افتتاح می کند
جشنواره لندن 2024 با نمایش فیلم استیو مک کویین آغاز می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 تیر 1403 ساعت 10:202024-07-02فرهنگي

«بلیتز»، فیلم افتتاحیه جشنواره لندن شد


فیلم سینمایی «بلیتز» از «استیو مک کویی» که داستان آن در لندن در طول جنگ جهانی دوم می گذرد، جشنواره فیلم لندن را در ماه اکتبر افتتاح می کند.

- فیلم سینمایی بلیتز از استیو مک کویی که داستان آن در لندن در طول جنگ جهانی دوم می گذرد، جشنواره فیلم لندن را در ماه اکتبر افتتاح می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این فیلم سیرشا رونان در نقش ریتا، مادر جورج 9 ساله بازی می کند که فرزندش را به منطقه ای امن در حومه شهر می فرستد، اما جورج مصمم به بازگشت است و به تنهایی به خانه سفر می کند، در حالی که بستگان پریشان او در شهر به دنبال او می گردند.

فیلم سینمایی بلیتز با نخستین حضور اولین تجربه بازیگری پل ولر موسیقیدان 66 ساله همراه است که نقش جرالد پدربزرگ جورج را بازی می کند.

کتی برک ، استفن گراهام ، هریس دیکنسون و الکس جنینگز نیز در این فیلم حضور دارند که از اول نوامبر و سه هفته پس از نخستین نمایش جهانی در جشنواره لندن در بریتانیا اکران می شود.

فیلم سینمایی بلیتز به گزارش سایت قطره و به نقل ازگاردین، استیو مک کویین کارگردان این فیلم گفت: بلیتز فیلمی درباره لندنی هاست و این که چگونه لندنی ها در طول جنگ جهانی متحمل شدند پرداخته و همچنین به بازنمایی واقعی مردم در لندن می پردازد، در حالی که هسته اصلی آن داستان خانواده ای از طبقه کارگر است که ناامید از جمع شدن دوباره در کنار یک


برچسب ها: فیلم سینمایی - فیلم - جشنواره - جنگ جهانی دوم - جشنواره فیلم - سینمایی - لندن
آخرین اخبار سرویس:

«بلیتز»، فیلم افتتاحیه جشنواره لندن شد

«بلیتز»، فیلم افتتاحیه جشنواره لندن شد