مطالب مرتبط:
مردم و جامعه شورایی حضور گسترده در انتخابات 15 تیر داشته باشند
لزوم حضور گسترده مردم و جامعه شورایی در انتخابات 15 تیر
لزوم حضور گسترده مردم و جامعه شورایی در انتخابات 15 تیر
دعوت درستکار از مردم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری
حضور حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه ای قوی برای کشور است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 تیر 1403 ساعت 16:052024-07-03سياسي

مردم با حضور گسترده در انتخابات تحریم ها را خواهند شکست


عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: اگر مشارکت گسترده مردم در انتخابات را شاهد باشیم، غرب و آمریکا هم تغییر رویکرد می دهند و می فهمند تحریم کارساز نیست.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: اگر مشارکت گسترده مردم در انتخابات را شاهد باشیم، غرب و آمریکا هم تغییر رویکرد می دهند و می فهمند تحریم کارساز نیست.

حمید صالحی در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در مرحله دوم انتخابات، اظهار کرد: ممکن است مردم به هر دلیل اقتصادی، سیاسی و اجتماعی یا عملکرد مسئولین، تبلیغات مذموم بیگانگان و اثرات فضای مجازی رغبتی برای آمدن به پای صندوق نشان ندهند، گله مند باشند و با صندوق قهر کنند، اما باید بدانند با شرایط و تحولاتی که امروزه در جوامع رخ داده، قطع به یقین مردم یکی از دلایل اصلی مشروعیت و مقبولیت نظام ها هستند و نقش اول و اخر را در قدرت و اقتدار، توان چانه زنی و جذب حمایت افکار عمومی جهان بازی می کنند.

وی اضافه کرد: قدرت های بزرگ و هژمون دنیا برای درمانده و مایوس کردن مردم گزینه های متعددی را برای تقویت تحریم ها امتحان کردند و انتظار می رفت که بتوانند به نتیجه برسند، اما نتوانستند.


برچسب ها: دانشگاه علامه طباطبایی - عضو هیات علمی دانشگاه - انتخابات - علامه طباطبایی - دانشگاه علامه - عضو هیات علمی - مردم
آخرین اخبار سرویس:

مردم با حضور گسترده در انتخابات تحریم ها را خواهند شکست

مردم با حضور گسترده در انتخابات تحریم ها را خواهند شکست