مطالب مرتبط:
مردم در انتخابات مراقب دام های دو قطبی سازی کاذب باشند
انتخابات میدان حماسه سازی مردم است
زاکانی جای خدا نشسته یا مردم؟/ وقتی اعتراض می کنیم پرونده سازی می کنند/ همه مدعی احترام به زنان هستند اما نمی دانیم چه کسی در متروها حجاب بان می گذارد؟
عکس | پیرترین انسان جهان 124 ساله شد! | به گفته مردم چهره او ترسناک است!
65 درصد منازل روستایی بردسکن نا ایمن است.
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1403 ساعت 08:352024-06-22اجتماعي

ایمن سازی محورهای حادثه خیز نهاوند مطالبه چندین ساله مردم


شهرستان نهاوند دارای محورهای اصلی، فرعی و روستایی حادثه خیزی است که به علت موقعیت این شهرستان و تردد بالای مسافران، سالیانه تصادفات فوتی و جرحی زیادی در این محورها رخ می دهد.

- ایسنا/همدان شهرستان نهاوند دارای محورهای اصلی، فرعی و روستایی حادثه خیزی است که به علت موقعیت این شهرستان و تردد بالای مسافران، سالیانه تصادفات فوتی و جرحی زیادی در این محورها رخ می دهد.

شهرستان نهاوند شاهراه ارتباطی غرب به شرق بوده به طوریکه مسیر تردد استان های غربی به مرکز و شرق کشور به شمار می رود و همچنین با توجه به اینکه این شهرستان در مسیر عبور زائران عتبات عالیات قرار دارد، از شهرستان های پرتردد استان همدان محسوب می شود.

این شهرستان دارای محورهای مواصلاتی اصلی از جمله محور نهاوند_کنگاور_کرمانشاه است که با توجه به موقعیت مهم این محور و تردد زیاد در آن، به علت نا ایمن بودن تصادفات زیادی را رقم می زند و متأسفانه در سال گذشته هم تصادفات در این محور 31 نفر کشته و 53 زخمی بر جای گذاشت که البته نباید نقش مهم عوامل انسانی از جمله بی احتیاطی و تخلفات رانندگی را نیز نادیده گرفت.

محور نهاوند_آورزمان_ملایر از دیگر محورهای حادثه خیز نهاوند است که طی سال های اخیر در حوزه استحفاظی شهرستان نهاوند این محور چهارخطه و ایمن سازی شد ولی در حوزه شهرستان ملایر م


برچسب ها: شهرستان - شهرستان نهاوند - محورها - محور - نهاوند - محورهای - حادثه خیز
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی محورهای حادثه خیز نهاوند مطالبه چندین ساله مردم

ایمن سازی محورهای حادثه خیز نهاوند مطالبه چندین ساله مردم