مطالب مرتبط:
ظریف در مستند سوم انتخاباتی پزشکیان:عمل آزادی خواهانه رای دادن است نه رای ندادن
یک خبر جنجالی درباره رای ندادن قالیباف به جلیلی
حکم رای ندادن به دلیل عملکرد مسئولان چیست؟ | پاسخ حضرت آیت الله خامنه ای
رمزگشایی بهزاد نبوی از رای ندادن در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری/ شرکت نکردن در انتخابات، رای دادن به تندروهاست
عدم مشارکت اکثریت جامعه زنگ خطری است که باید شنیده شود؛ برای تصمیم گیری درباره رای دادن یا ندادن یک راه است آن هم ارجاع به وجدان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 تیر 1403 ساعت 10:502024-07-03سياسي

با رای ندادن، ممکن است سرنوشت خود و دیگران را به خطر بیندازیم


استاد بازنشسته دانشگاه شهید باهنر کرمان و فعال سیاسی گفت: ما مدیون نظام هستیم و اگر به تکلیف خود عمل نکنیم، در واقع ممکن است سرنوشت خودمان و دیگران را به خطر بیندازیم.

- ایسنا/کرمان استاد بازنشسته دانشگاه شهید باهنر کرمان و فعال سیاسی گفت: ما مدیون نظام هستیم و اگر به تکلیف خود عمل نکنیم، در واقع ممکن است سرنوشت خودمان و دیگران را به خطر بیندازیم.

دکتر مهدی ابراهیمی نژاد در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: از همه افرادی که به سن رای دادن رسیده اند خواهش می کنم که حتما در انتخابات شرکت کنند و در سرنوشت خود دخیل باشند.

به اعتقاد وی، رای دادن یک حق و تکلیف است، همچنین افرادی باید انتخاب شوند که توانایی خدمت رسانی داشته باشند و مشکلات جامعه را رفع کنند و جامعه را به سعادت و خوشبختی برسانند.

این فعال سیاسی ادامه داد: ما مدیون نظام هستیم و اگر به تکلیف خود عمل نکنیم، در واقع ممکن است سرنوشت خودمان و دیگران را به خطر بیندازیم و امیدواریم در روز جمعه همه و حتی افرادی که هشت تیرماه پای صندوق های رای نیامده بودند، بیایند.

مردم استان کرمان، در هشتم تیرماه بیشتر از میانگین کشوری در انتخابات شرکت کردند و جمعه پیش رو نیز نباید غفلت کنند و درصد مشارکت خود را به 90 درصد برسانند.


برچسب ها: دانشگاه شهید باهنر کرمان - دانشگاه شهید باهنر - فعال سیاسی - سرنوشت - انتخابات ریاست جمهوری - شهید باهنر - انتخاب
آخرین اخبار سرویس:

با رای ندادن، ممکن است سرنوشت خود و دیگران را به خطر بیندازیم

با رای ندادن، ممکن است سرنوشت خود و دیگران را به خطر بیندازیم