مطالب مرتبط:
79 هزار تن؛ حجم بمب هایی که بر سر ساکنان غزه ریخته شد!
سوختن کودکان غزه در آتش حملات ارتش صهیونیستی/هشدار وزارت بهداشت نسبت به کمبود دارو
لحظه به لحظه با نقل و انتقالات تابستانی استقلال امروز سه شنبه 1403/4/5|چند خبر تازه از نقل و انتقالات استقلال/ یک قدم تا انفجار 3 بمب اتمی توسط نکونام/ سرمربی استقلال قاتل پرسپولیس را به جمع ارتش آبی باز می گرداند؟/نقل و انتقالات کهکشانی با هلدینگ خلیج فارس؟
تخریب رژیم صهیونیستی در غزه؛ 5 برابر بمب های اتمی هیروشیما
اقدام جنجالی زلنسکی/ فرمانده ستاد مشترک ارتش برکنار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 تیر 1403 ساعت 00:552024-06-25بين الملل

79 هزار تن؛ حجم بمب هایی که ارتش اشغالگر بر سر ساکنان غزه ریخته است


منابع خبری گزارش کردند ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر 2023 تاکنون بالغ بر 79 هزار تُن مواد منفجره بر سر ساکنان غزه ریخته است.

- منابع خبری گزارش کردند ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر 2023 تاکنون بالغ بر 79 هزار تُن مواد منفجره بر سر ساکنان غزه ریخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وبگاه البیان با بیان اینکه نوار غزه 360 کیلومتر مساحت دارد نوشت درواقع از مجموع 79 هزار تن مواد منفجره، سهم هر یک کیلومتر از غزه 220 هزار تن مواد منفجره است.

این وبگاه خبری نوشت: این مقدار عظیم مواد منفجره ای که ارتش اسراییل از هفت اکتبر 2023 بر روی نوار غزه انداخته است تقریباً پنج برابر بمب هسته ای است که در طول جنگ جهانی دوم در شش اوت 1945 بر روی هیروشیما ژاپن پرتاب شد.

البیان به نقل از دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه نوشت این حجم عظیم از مواد منفجره در سراسر نوار غزه ویرانی برجای گذاشت؛ 194 مقر دولتی، 110 مدرسه و دانشگاه، 608 مسجد، 150 هزار واحد مسکونی به طور کامل ویران شده و 200 هزار واحد مسکونی دیگر نیز به صورت جزیی توسط رژیم صهیونیستی ویران شده اند.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه اعلام کرد رژیم صهیونیستی 33 بیمارستان، 64 مرکز بهداشتی و 131 اورژانس را از مدار خدمات رسانی خارج کرده است.


برچسب ها: مواد منفجره - ارتش رژیم صهیونیستی - رژیم صهیونیستی - مواد - نوار غزه - هزار - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

79 هزار تن؛ حجم بمب هایی که ارتش اشغالگر بر سر ساکنان غزه ریخته است

79 هزار تن؛ حجم بمب هایی که ارتش اشغالگر بر سر ساکنان غزه ریخته است