مطالب مرتبط:
دیدار مخبر با خانواده فرمانده حفاظت رییس جمهور شهید
دیدار مخبر با خانواده فرمانده حفاظت رییس جمهور شهید
نیکزاد: فردی رییس جمهور شود که میراث شهید رییسی را به بن بست نکشاند
سخنرانی سید حسن نصرالله در مراسم بزرگداشت رییس جمهور شهید
جمع بندی سخنان قالیباف در آخرین مناظره /رییس جمهور اگر تصمیمات درست نگیرد کشور را به ترامپ می فروشد/عهد دارم ادامه راه شهید رییسی باشم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 تیر 1403 ساعت 08:552024-06-26سياسي

تراز خدمت رسانی در دوران رییس جمهور شهید مشخص شد


نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: تراز خدمت رسانی برای مسئولان و انتخاب رییس جمهور اصلح در دولت سیزدهم مشخص شد.

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: تراز خدمت رسانی برای مسئولان و انتخاب رییس جمهور اصلح در دولت سیزدهم مشخص شد.

ابوالفضل ابوترابی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در انتخابات پیش رو دو امر مهم مشارکت مردمی و انتخاب اصلح مورد توجه است که هر کدام از جنبه های مختلف حایز اهمیت خواهد بود.

وی افزود: مشارکت حداکثری پشتوانه ای برای رییس جمهور منتخب خواهد بود تا در عرصه ملی و بین المللی اهداف نظام و دغدغه های مردم را دنبال کند.

نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون ادامه داد: عدم حضور اقدام عاقلانه ای نبوده و اینگونه مشکلات کشور رفع نخواهد شد بلکه با حضور و مطالبه گری می توان از معضلات از جمله چالش های اقتصادی بگذریم.

به گفته ابوترابی انتخاب اصلح هم در ادامه مشارکت برای حل مشکلات کشور مهم بوده تا فرد توانمند انتخاب و هدایت قوه اجرایی را بر عهده بگیرد.

وی با اشاره به خصوصیات فردی و مدیریتی رییس جمهور شهید گفت: تراز خدمت رسانی و الگوی مدیریتی در دوران عملکرد دولت سیزدهم روشن و برای انتخاب اصلح کارگشا است.


برچسب ها: رییس جمهور - نماینده مردم - مجلس شورای اسلامی - انتخاب رییس جمهور - خدمت رسانی - انتخاب - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

تراز خدمت رسانی در دوران رییس جمهور شهید مشخص شد

تراز خدمت رسانی در دوران رییس جمهور شهید مشخص شد