مطالب مرتبط:
آسیب شناسی انتخابات در ایران
آمریکا: باید طرحی برای مدیریت غزه پس از جنگ داشته باشیم
آمریکا: باید طرحی برای مدیریت غزه پس از جنگ داشته باشیم؛هیچ کس خواهان جنگ در لبنان نیست
پزشکیان: بنزین را گران نمی کنم/ در تمام دنیا محدودیت اینترنت در مواقع خاص ایجاد می شود/ نفت را ارزان می فروشیم | جلیلی: مسئولیت پذیری در فضای مجازی نباید سلیقه ای باشد/ مردم دیگر مشکلات را پای آمریکا نمی گذارند/ در برجام و FATF طلبکار هستیم +فیلم
پزشکیان: بنزین را گران نمی کنم/ قائل به پیوستن FATFهستم/ نفت را ارزان می فروشیم | جلیلی: نفت را به قیمت کشورها می فروشیم/ مردم دیگر مشکلات را پای آمریکا نمی گذارند/ در برجام و FATF طلبکار هستیم +فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 تیر 1403 ساعت 11:552024-07-02سياسي

نباید فقط معطل آمریکا باشیم/ برجام باید آسیب شناسی شود


عضو اتاق ایران با اشاره به آسیب شناسی برجام گفت: اینکه در آمریکا چه کسی به عنوان رییس جمهور انتخاب می شود نباید در سیاست های ما تفاوت چندانی ایجاد کند زیرا هم اکنون در اوج تحریم هستیم.

- مهراد عباد عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از اولویت های اصلی در دولت چهاردهم باید افزایش تعامل با همه کشورهای دنیا باشد؛ اینکه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا چه کسی به عنوان رییس جمهور انتخاب می شود نباید در سیاست های ما تفاوت چندانی ایجاد کند چراکه دستورکار اصلی دولت چهاردهم باید تعامل با همه دنیا باشد.

وی افزود: در حال حاضر تحریم های زیادی علیه ایران وضع شده و به قدری تعداد بالاست که دیگر تحریم جدیدی ندارند و به تحریم اشخاص و شرکت ها روی آورده اند.

اما به هر حال برای خروج از این بن بست باید ابتدا منافع را بررسی کرده و آسیب شناسی کنیم که چرا اصلاً در سال 1397 ترامپ از برجام خارج شد.

شاید نیاز بود که برجام به شکل بهتری تدوین می شد.

عباد تصریح کرد: از سویی دیگر زمانی که برجام امضا شد کشورهای اروپایی با ایران ارتباط گرفتند و آمریکا از این رقابت اقتصادی عقب افتاد؛ باید آسیب شناسی کنیم که در صورت مذاکرات مجدد، بهتر مذاکره کنیم تا به نتایج مناسب تری برسیم.


برچسب ها: آسیب شناسی - انتخابات ریاست جمهوری - تحریم - رییس جمهور - اتاق بازرگانی ایران - انتخاب - ریاست جمهوری آمریکا
آخرین اخبار سرویس:

نباید فقط معطل آمریکا باشیم/ برجام باید آسیب شناسی شود

نباید فقط معطل آمریکا باشیم/ برجام باید آسیب شناسی شود