توجه به پوشاک مذهبی های غیرلاکچری / مناظرات انتخاباتی کاسبی را کساد کرد!برگزاری نمایشگاه های فروش لباس در کشور چند سالی است که با اهداف مختلفی از جمله معرفی تولیدکنندگان تخصصی پوشاک، علمی و اصولی کردن طراحی لباس، - توجه به پوشاک مذهبی های غیرلاکچری / مناظرات انتخاباتی کاسبی را کساد کرد! برگزاری نمایشگاه های فروش لباس در کشور چند سالی است که با اهداف مختلفی از جمله معرفی تولیدکنندگان تخصصی پوشاک، علمی و اصولی کردن طراحی لباس، کمک به اشتغال و . برگزار می شود. با این وجود مهم ترین بخش نمایشگاه از نگاه مردم که مخاطب اصلی چنین رویدادی هستند، عرضه لباس های مناسب با قیمتی مقرون به صرفه است. موضوعی که باعث ورود نهادهای دولتی و یا بخش های وابسته به آنها برای برگزاری نمایشگاه لباس شد. اما این اتفاق تا چه حد موفق بوده است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با تغییراتی که طی سالیان اخیر در فرهنگ خرید مردم اتفاق افتاده است، بخش قابل توجهی از افراد تمایل بیشتری به خرید اینترنتی پیدا کرده اند. بستری که از طریق پلتفرم ها باعث رونق گرفتن کسب و کارهای کوچک اینترنتی هم شده است. با این حال نمی توان از تاثیر فروش حضوری پوشاک غافل شد. به همین دلیل این نیاز از راه های مختلفی مانند نمایشگاه های فروش پوشاک و یا ایونت های مد و لباس پاسخ داده می شود. برچسب ها: برگزاری نمایشگاه - مناظرات انتخاباتی - نمایشگاه - تولیدکنندگان - برگزار - لباس - برگزاری |
آخرین اخبار سرویس: |