مطالب مرتبط:
دومینوی هسته ای در جهان؛ مشعل رقابت هسته ای در دست بایدن/ مین گذاری هسته ای ایالات متحده بیخ گوش ایران!/ چراغ سبز نتانیاهو به پروژه هسته ای پادشاه عربستان؟
حسین الله کرم: قالیباف اگر دست به تخریب جلیلی نزند، می تواند بازنده خوب لقب بگیرد/ به نظر می رسد میزان مشارکت بالای 60 درصد باشد/ آقای جلیلی رای دارد اما قالیباف و پزشکیان رای ندارند!
سازه امنیتی بایدن فرو ریخت؛ بازگشت به نقطه صفر!/ چرا نتانیاهو تن به صلح نمی دهد؟
کاری که ظریف برای پزشکیان می کند، بایدن برای اوباما نکرد
آمادگی بایدن و ترامپ برای نخستین مناظره انتخاباتی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1403 ساعت 12:552024-06-23بين الملل

شهردار مسلمان دیربورن میشیگان: بایدن نتوانسته رای من را به دست آورد


آمریکایی دیربورن در ایالت میشیگان آمریکا گفت که هیچ یک از نامزهای ریاست جمهوری انتخابات پیش رو در این کشور نظر او را جلب نکرده اند.

- شهردار مسلمان دیربورن میشیگان: بایدن نتوانسته رای من را به دست آورد شهردار عرب- آمریکایی دیربورن در ایالت میشیگان آمریکا گفت که هیچ یک از نامزهای ریاست جمهوری انتخابات پیش رو در این کشور نظر او را جلب نکرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله حمود که اولین شهردار مسلمان شهر دیربورن واقع در ایالت میشیگان آمریکا به شمار می آید، به دلیل انتقادات صریحش از جو بایدن، رییس جمهور آمریکا به دلیل حمایت قاطع او از حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه در مرکز توجهات قرار گرفته است.

وی در گفت وگو با خبرگزاری فرانسه تصریح کرد: من اولین کسی خواهم بود که بگویم نمی خواهیم (دونالد) ترامپ را دوباره به کاخ سفید دعوت کنیم.

انتخاب حمود به عنوان شهردار دیربورن که جمعیتی حدود 110 هزار نفر دارد برای این شهر یک نقطه عطف به شمار می آمد، چراکه 55 درصد از ساکنان آن می گویند که متعلق به غرب آسیا یا شمال آفریقا هستند.

مردم این شهر در انتخابات سال 2020 به طور قاطع از بایدن حمایت کردند و رای آنها در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در ایالت میشیگان می تواند تعیین کننده باشد که ممکن است در نهایت برنده کاخ سفید را در انتخابات نوامبر تعیین کند.


برچسب ها: ایالت میشیگان - آمریکا - میشیگان - شهردار - ریاست جمهوری - مسلمان - انتخاب
آخرین اخبار سرویس:

شهردار مسلمان دیربورن میشیگان: بایدن نتوانسته رای من را به دست آورد

شهردار مسلمان دیربورن میشیگان: بایدن نتوانسته رای من را به دست آورد