مطالب مرتبط:
سیل جان 6 نفر را گرفت/ امداد رسانی به 2 هزار و 139 حادثه دیده
تماس تاج زاده و مهدی کروبی با ابطحی
واریزی جدید 1 میلیون و 900 هزار تومانی دولت برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد
روایت ابطحی از تماس تلفنی تاج زاده از زندان
مرگ 6 نفر و امداد رسانی به 2139 نفر در سیل از ابتدای تیر ماه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 تیر 1403 ساعت 11:102024-06-29حوادث

پاسخگویی به بیش از 89 هزار تماس مردمی در مرکز امداد مکانیزه شیراز


مدیر عامل شرکت گاز استان فارس از پاسخگویی به 89 هزار و 735 تماس در مرکز امداد مکانیزه کلانشهر شیراز طی سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیر عامل شرکت گاز استان فارس از پاسخگویی به 89 هزار و 735 تماس در مرکز امداد مکانیزه کلانشهر شیراز طی سال گذشته خبر داد.

وحید بهفر امروز، 9 تیرماه در نشست شرکت گاز فارس با بیان اینکه سامانه امداد مکانیزه 194 گاز، سامانه ای نرم افزاری است که به منظور مدیریت الکترونیکی حوادث و اتفاقات ناشی از گاز طبیعی راه اندازی شده است، گفت: مهم ترین عملکرد این سامانه برنامه ریزی حضور به موقع امدادرسانان در محل وقوع حادثه یا تأسیسات نیازمند تعمیرات است.

وی با اشاره به اینکه تماس های دریافتی مرکز امداد مکانیزه به دو گروه عملیاتی و غیر عملیاتی تقسیم می شود، تصریح کرد: نحوه پاسخگویی بدین صورت است که هر فردی طی تماس با این مرکز، بر اساس ضرورت و نوع سوال و مشکل خود در کمترین زمان و بهترین صورت ممکن راهنمایی می شود.

سرپرست شرکت گاز استان فارس افزود: اغلب مشکلات و سؤالات مشترکین با راهنمایی کارشناس اپراتور به صورت شفاهی پاسخ داده می شود، اما در برخی موارد نیاز به اعزام نیروهای امداد در محل حادثه است که در این صورت اطلاعات به صورت آنلاین به واحدهای مربوطه ارسال می شود و به دنبال آن نیروهای امدادی مستقر در آن مرکز با حض


برچسب ها: مکانیزه - شرکت گاز استان فارس - مدیر عامل شرکت گاز - پاسخگویی - امداد - کلانشهر شیراز - شرکت گاز
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگویی به بیش از 89 هزار تماس مردمی در مرکز امداد مکانیزه شیراز

پاسخگویی به بیش از 89 هزار تماس مردمی در مرکز امداد مکانیزه شیراز