مطالب مرتبط:
پزشکیان: برجام مزیت دولت گذشته بود/ FATF باید نهایی شود + فیلم
پزشکیان: برجام مزیت دولت گذشته بود/ FATF باید نهایی شود
قالیباف خطاب به پزشکیان: در ستاد آقای پزشکیان موضوعاتی مطرح می شود که باعث نگرانی می شود/ پزشکیان: باید تحریم ها را برداریم و FATF را یک روزی نهایی کنیم / قاضی زاده هاشمی: الهام علی اف اواخر دولت روحانی برای ایران خط و نشان می کشید/ جلیلی : اولین ایراد این است که فقط 2-3 کشور را ببینید نه تم
پزشکیان: برجام مزیت دولت گذشته بود + فیلم
فیلم| پزشکیان: باید FATF را یک روز نهایی کنیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1403 ساعت 21:352024-06-24سياسي

پزشکیان: برجام مزیت دولت گذشته بود/ FATF باید نهایی شود


مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه دوشنبه - چهارم تیرماه - با حضور در چهارمین مناظره انتخاباتی با موضوع سیاسی در مقابل پنج رقیب دیگر انتخاباتی، - برنامه ها و دیدگاه های اجرایی خود را با محوریت ایران در جهان امروز تشریح می کند.

مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برجام مزیت دولت گذشته بود اما با موانعی که ایجاد شد نگذاشتند و دعوا بر سر این است که به اسم شما نباشد و به اسم ما باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه دوشنبه - چهارم تیرماه - با حضور در چهارمین مناظره انتخاباتی با موضوع سیاسی در مقابل پنج رقیب دیگر انتخاباتی، برنامه ها و دیدگاه های اجرایی خود را با محوریت ایران در جهان امروز تشریح می کند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ابتدای این مناظره ضمن تبریک عید غدیرخم به فرمایش حضرت علی (ع) و دستورالعمل هایی که به مالک نوشتند اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند آن بیشتر از همه باید دوست داشته باشیم که وسط حق را عمل کنیم.

عدلی که فراگیر باشد همه را ببینیم و همه را پوشش دهد.

آن چیزی که رضایت همه مردم را ببیند و آن چیزی است که الان در داخل مشکل داریم و بحث هایی که آقای قالیباف گفت زاییده نوع بی عدالتی هایی است که


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - انتخابات - انتخابات ریاست - چهاردهمین دوره - ریاست جمهوری - مسعود پزشکیان - انتخاباتی
آخرین اخبار سرویس:

پزشکیان: برجام مزیت دولت گذشته بود/ FATF باید نهایی شود

پزشکیان: برجام مزیت دولت گذشته بود/ FATF باید نهایی شود