مطالب مرتبط:
احمدی نژادی ها درباره انتخابات چه می گویند؟ روایتی از کانال های حامی رییس جمهور جنجالی دهه هشتاد!/جلیلی تربیت شده خود دکتر هست!
سعید جلیلی عامل اصلی توقف قرارداد کرسنت؛ احمدی نژاد گفت از داخل اجازه ندادند!
سوژه فراموش شده انتخابات/ چرا نامزدها از محیط زیست نمی گویند؟
جلیلی در آخرین مناظره انتخابات 1403 چه گفت؟
پیام مهم سیدمحمد خاتمی: در انتخابات گذشته رأی ندادم؛ با اکثریتی که احساس می کند گوشی برای شنیدن صدای شان وجود ندارد همصدا شدم / اینک اما فرصتی پیش آمده است که امیدوارم روزنه ای باشد به فضایی که در آن صدای اکثریت شنیده شود / به دکتر پزشکیان رای خواهم داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 تیر 1403 ساعت 12:202024-06-26سياسي

احمدی نژادی ها درباره انتخابات چه می گویند؟ /جلیلی تربیت شده خود دکتر هست!


هواداران متعصب احمدی نژاد با وجود تکرار رد صلاحیت او، تحولات سیاسی و به خصوص مناظره های انتخاباتی اخیر نامزدهای ریاست جمهوری را فعالانه پیگیری می ‍ کنند و نقد و نظر دارند.

- ، محمود احمدی نژاد، رییس جمهور جنجالی دهه هشتاد که با سروصدا کردن و مواضع خاص و سخنان غیرمتعارف در سیاست ایران شناخته می شود، بعد از دو بار رد صلاحیت در انتخابات ریاست جمهوری، به اصطلاح هنوز بی خیال قدرت نشده است، اما جالب تر از شخص محمود احمدی نژاد، هوادارانی تعصب و پای کار او هستند، هوادارانی که با وجود رد صلاحیت مجدد احمدی نژاد، تحولات سیاسی و به خصوص مناظره های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری را دنبال می کنند و درباره آنان فعالانه نقدها دارند و نظرها می دهند.

نوع ادبیات و گفتمان احمدی نژادی ها در شبکه های اجتماعی و  کانال ها به خوبی دیده می شود:  تحریم انتخابات، افشاگری با چاشنی نفرت افکنی، فاصله گذاری با اصلاح طلبان و اصولگرایان بطور همزمان، ترویج گفتمان شبه چپ و متاثر از مبارزه با سرمایه داری، تجلیل افراطی از احمدی نژاد، حمله به نهادهای رسمی مانند شورای نگهبان و متلک های جاندار به سایر نامزدهایی که از نظر احمدی نژادی ها جای احمدی نژاد را گرفته اند.


برچسب ها: احمدی نژاد - نامزدهای ریاست جمهوری - مناظره های انتخاباتی - ریاست جمهوری - انتخابات - احمدی - رد صلاحیت
آخرین اخبار سرویس:

احمدی نژادی ها درباره انتخابات چه می گویند؟ /جلیلی تربیت شده خود دکتر هست!

احمدی نژادی ها درباره انتخابات چه می گویند؟ /جلیلی تربیت شده خود دکتر هست!