مطالب مرتبط:
سقوط سنگ در جاده کندوان سه مصدوم برجا گذاشت
اولین تصویر از ریزش سنگ در جاده کندوان
اولین تصویر از ریزش سنگ در جاده کندوان
ریزش سنگ بر روی خودرو در محور کندوان 3 مصدوم بر جای گذاشت
3 مصدوم بر اثر ریزش سنگ در محور کندوان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 تیر 1403 ساعت 16:002024-06-26حوادث

سقوط سنگ در جاده کندوان (+عکس) / 3 مصدوم


این حادثه حوالی ساعت 2 بامداد امروز در منطقه سیاه بیشه رخ داد که این سانحه سه مصدوم شامل 2 مرد 60 ساله و 35 ساله بود و همچنین بانوی 54 ساله داشت.

- این حادثه حوالی ساعت 2 بامداد امروز در منطقه سیاه بیشه رخ داد که این سانحه سه مصدوم شامل 2 مرد 60 ساله و 35 ساله بود و همچنین بانوی 54 ساله داشت.

 سخنگوی مرکز مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت : براثر سقوط سنگ از ارتفاع بر روی خودروی پژو سواری در جاده کرج - چالوس محدوده کندوان سه نفر از سرنشینان این خودرو مصدوم شدند.

زکریا اشکپور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این حادثه حوالی ساعت 2 بامداد امروز در منطقه سیاه بیشه رخ داد که این سانحه سه مصدوم شامل 2 مرد 60 ساله و 35 ساله بود و همچنین بانوی 54 ساله داشت.

این مسوول اظهار کرد : به محض گزارش این حادثه آمبولانس های 115 به محل وقوع سقوط سنگ در این محور کوهستانی و پرتردد اعزام شدند که پس از انجام مراحل درمانی پیش بیمارستانی اولیه، این افراد مصدوم برای مداوا به بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس انتقال داده شدند.

رانش، ریزش و سقوط سنگ از ارتفاعات به روی خودروها در گذرگاه پرتردد کندوان چند سالی است که افزون بر خسارت های مالی بلکه تلفات جانی هم همراه داشته و عده زیادی از مسافران در حین گذر از این مسیر حادثه ساز با کام مرگ کش


برچسب ها: مصدوم - سه مصدوم - سقوط سنگ - حادثه - علوم پزشکی مازندران - دانشگاه علوم پزشکی - بانوی
آخرین اخبار سرویس:

سقوط سنگ در جاده کندوان (+عکس) / 3 مصدوم

سقوط سنگ در جاده کندوان (+عکس) / 3 مصدوم