مطالب مرتبط:
حضور پر شور مردم در پای صندوق های رای نشان از بلوغ سیاسی جامعه است+فیلم
تصاویر/ حضور مردم لرستان در پای صندوق های رای
تصاویر/ حضور مردم ازنا در پای صندوق های رای
مردم با حضور خود پای صندوق رای حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد
فیلم| حضور اول وقت مردم پای صندوق های رای
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 تیر 1403 ساعت 15:262024-06-28سياسي

حضور مردم در پای صندوق های رای نقشه های دشمن را نقش برآب کرد


رییس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم با حضور در پای صندوق های اخذ رای تمام نقشه های دشمن را نقش بر آب کردند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم با حضور در پای صندوق های اخذ رای تمام نقشه های دشمن را نقش بر آب کردند.

سید جواد هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: ملت عزیز ما امروز دوباره در آزمون بسیار بزرگی حضور پیدا کردند و از ساعت 8 صبح که رای گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شروع شد حضور پرشور مردم در پای صندوق های اخذ رای بسیار دلگرم کننده و خوشحال کننده بوده و نشان دهنده پایبندی مردم عزیز استان به منویات مقام معظم رهبری و با اهمیت شمردن شرکت در انتخابات و همین طور بصیرت و آگاهی مردم عزیز استان ماست.

وی اظهارکرد: به خاطر داشتن چنین مردمی خدا را شاکر هستیم که با وجود اینکه دشمن با تمام تلاش خود در طبل تحریم و ناامید کردن مردم برای رای دادن کوبیدند اما این مردم با حضور در پای صندوق های رای تمام نقشه های آنها را نقش بر آب کردند.

رییس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بیوراحمد بیان کرد: در انتخابات دوره دوازدهم مجلس استان کهگیلویه و بویراحمد در کشور حائز رتبه اول شد و در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نیز مشارکت خوبی تاکنون داشته ایم.


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - رییس ستاد انتخابات - انتخابات - مردم - استان کهگیلویه - ستاد انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در پای صندوق های رای نقشه های دشمن را نقش برآب کرد

حضور مردم در پای صندوق های رای نقشه های دشمن را نقش برآب کرد