مطالب مرتبط:
15 درصد خاموشی های برق استان کرمانشاه کاهش یافته است
کاهش 62درصدی کشف مواد مخدر در استان بوشهر
تجلیل از فعالین حوزه ازدواج و زوجین برتر استان ایلام
کاهش 20 درصدی سرقت در ایلام
گرمای شدید در استان ایلام 145 نفر را روانه بیمارستان کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 تیر 1403 ساعت 08:302024-06-25اجتماعي

شکست موج گرما و کاهش نسبی دما در استان ایلام


هواشناسی استان ایلام از وزش باد نسبتا شدید تا شدید، در برخی نقاط بارش و رعد و برق، شکست موج گرما و کاهش نسبی دما و احتمال نفوذ گرد و غبار به برخی نواحی در استان ایلام خبر داد.

- ایسنا/ایلام هواشناسی استان ایلام از وزش باد نسبتا شدید تا شدید، در برخی نقاط بارش و رعد و برق، شکست موج گرما و کاهش نسبی دما و احتمال نفوذ گرد و غبار به برخی نواحی در استان ایلام خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی هواشناسی استان ایلام، از یکشنبه سوم تیر 1403، وزش باد نسبتا شدید تا شدید، در برخی نقاط بارش و رعد و برق، شکست موج گرما و کاهش نسبی دما و احتمال نفوذ گرد و غبار به برخی نواحی را در استان ایلام شاهد هستیم که این سامانه تا امروز سه شنبه پنجم تیر 1403 در سطح استان ایلام ادامه دارد.

از نوع مخاطره این سامانه می توان به آسیب به محصولات کشاورزی، خطر گسترش آتش سوزی مراتع، احتمال آسیب به سازه های سبک و موقتی، خطر صاعقه به ویژه در ارتفاعات، افت کیفیت هوا و کاهش دید در نواحی با نفوذ گرد و غبار اشاره کرد.

از توصیه های اداره کل هواشناسی استان ایلام نیز می توان به محافظت از محصولات کشاورزی با توجه به احتمال بارش نقطه ای، خوداری از برپایی آتش و یا آتش زدن بقایای مراتع و مزارع، برپایی انواع سازه های سبک، خودداری از تردد غیرضرور بیماران و گروه های حساس


برچسب ها: استان ایلام - ایلام - استان - موج گرما - گرد و غبار - احتمال - هواشناسی
آخرین اخبار سرویس:

شکست موج گرما و کاهش نسبی دما در استان ایلام

شکست موج گرما و کاهش نسبی دما در استان ایلام