مطالب مرتبط:
اگر جلیلی روی کار بیاید، اولین اثر روانی اش افزایش شدید قیمت ارز و طلا و سقوط بورس خواهد بود / روند افزایش قیمت ها در تمامی کالاهت نیز با حضور جلیلی و بدون حل تحریم، تداوم پیدا می کند / نتایج عملکرد دولت فعلی، گریبانگیر پزشکیان خواهد بود
نظر سعید جلیلی و مسعود پزشکیان درباره گشت ارشاد چیست؟
سهم سعید جلیلی و مسود پزشکیان از سبد رای قالیباف چقدر است؟
«ایتا» کانال «اصلاحات نیوز» را بست/ جرم حمایت از پزشکیان و نقد جلیلی؟!
رییس ستاد جلیلی:رقیب ما پزشکیان نیست، رقیب ما جبهه کفر است!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 تیر 1403 ساعت 11:402024-07-01سياسي

دیدگاه های متفاوت پزشکیان و جلیلی در خانه سازی


برخلاف جلیلی، پزشکیان درباره موضوع مسکن موضع و برنامه مشخصی ندارد اما با توجه به حضور دو وزیر سابق مسکن، آخوندی و عبدالعلی زاده به نظر می رسد که نگاه تیم مسعود پزشکیان به بخش مسکن پرهیز از مداخله دولت و مسکن سازی توسط دولت است و دیدگاه سعید جلیلی مداخله .

- برخلاف جلیلی، پزشکیان درباره موضوع مسکن موضع و برنامه مشخصی ندارد اما با توجه به حضور دو وزیر سابق مسکن، آخوندی و عبدالعلی زاده به نظر می رسد که نگاه تیم مسعود پزشکیان به بخش مسکن پرهیز از مداخله دولت و مسکن سازی توسط دولت است و دیدگاه سعید جلیلی مداخله دولت و ادامه تجربه های مسکن سازی احمدی نژاد و شهید رییسی.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در شرایطی به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم راه یافتند که موضوع مسکن به یکی از دو دغدغه مهم مردم در کنار بحث تورم تبدیل شده است.

از برنامه های مسکنی جلیلی که به طور تلویحی می گوید قصد دارد مسیر دولت شهید رییسی را در طرح نهضت ملی مسکن ادامه دهد می توان به رفع انحصار زمین، تامین 330 هزار هکتار زمین و ساخت سالیانه یک میلیون مسکن اشاره کرد.

پزشکیان برنامه قابل توجهی برای حوزه مسکن ارایه نکرده اما شاید بتوان دیدگاه افراد نزدیک به او مثل عباس آخوندی و علی عبدالعلی زاده که پیش از این سابقه وزارت مسکن را در کارنامه


برچسب ها: مسکن - پزشکیان - مسعود پزشکیان - جلیلی - سعید جلیلی - مداخله - انتخابات ریاست جمهوری
آخرین اخبار سرویس:

دیدگاه های متفاوت پزشکیان و جلیلی در خانه سازی

دیدگاه های متفاوت پزشکیان و جلیلی در خانه سازی